Wondertje@ Gefeliciteerd ! geniet er van. Pari@ was het rood vandaag? en zo als ik las gister bruin? Dan tellen van af vandaag . Ik ken het eerst rood en dan niks meer en de volgende dag meer. Gebeurd meer . Hoop je zo te hebben geholpen.
Het was rood gister en de dagen daarvoor bruin,na gister is het weer aan het afbouwen en vandaag ook super weinig ongesteld. bij begint het bruin en dan rood en eindigt met bruin. maar ben best kort ongesteld zo te zien!...vindt ik beetje raar maar goed. ik tel dus vanaf gister is het dan.....laatste cyclus 52
Pari@ Idd dan begon het gister bij jou en is het nu haast al weer weg. Dat kan hoor is mij ook al vaak gebeurt. De laatste keren ben ik het 4 dagen twee daar van heel erg en da andere neemd het af. Maak je maar geen zorgen niet nodig. Hoop dat je gauw een normale cyclus hebt. of een zwangerschap.
Bedankt voor je reactie Marnat ja klopt het komt nog weleens voor bij vrouwen maar normaal ben ik vanaf opbouw,rood,afbouw wel ongeveer 5 a 7 dagen bezig...nog nooit gehad dat ik 1 a 2 dagen al klaar ben met me menstruatie en heb nog steeds last van netzo gevoelige tepels en misselijkheid(vooral als ik aan het eten ben) Maaar ik maak me nog geen zorgen, helemaal niet eigenlijk! ik zie het als een menstruatie en als ik volgende maand(zeg maar) nog zo een menstruatie heb of geen dan weet ik dat het meer kan zijn(wel ga ik ondertussen nog testen hoor)als me klachten aanhouden.En als het weer een normale menstruatie is dan weet ik dat ik niet zwanger ben en me cyclus normaal is weer
ik had voor mijn nod wel wat klachten zoals plots veel slaap hebben,haren die snel vettig werden en acne,opgeblazen buik en borsten na de positief test begon de misselijkheid
het is altijd zo onbeschrijfbaar bij alle zwangerschappen, de 1 heeft het weer andders dan de ander....vandaar dat ik mijn gedachten op neutraal heb even Badankt voor je reactie! en nog gefeliciteerd!!!!
Pari@ Meer als afwachten en aan kijken hoe het verloopt kun je toch niet. Wel lastig die misselijkheid en de gevoelige tepels irritant he! gevoelige tepels ken ik ook heel goed had ik bij mijn vorige ronde ongi ook en nu zijn ze ook weer zo en hard. En voelen zwaar aan. . Hoop alleen dat mijn ongi niet weer zo is als de vorige ronde om gek van te worden paracetamol rondje was dat lag nog net niet de hele dag op bed . maar moe pff. Meis i hoop dat je gauw weer een normale cyclus heb of......... duim voor je . Anders als de klachten aan houden even naar de ha gaan. Als mijn ronde weer zo is ga ik ook even naar mijn arts .
@marnat: ja klopt het is echt lastig,die gevoelige tepels maar gelukkig iets miner. ben nu ook weer bijna klaar met me ongi...super licht en superkort dit x eigenlijk. dus ik houd het wel nog in de gaten en let ook wel op de volgende menstruatie die aan meot komen. en eventuele klachten. ohw ja daar kan je echt beroerd om gaan voelen,door bepaalde menstruatiekrampen. ik heb dat gelukkig maar een paar uur gehad de eerste dag en daarna pijnloze menstruatie....im loving it! weer net als voor de pilgebruik, alleen beetje pijn in het begin en daarna niet meer(nu afwachten of dat bij me volgende menstruatie ook zo zal zijn. hoe gaat het verder bij jou meid?
Pari@ Ongi kort maar krachtig zullen maar zeggen , en pijnloos zou ik graag deze keer willen, kun je dat regelen voor mij Met mij gaat het goed , alleen vannacht niet werd gillend gek! Het was net of er 10 drumbands in mijn hooft bezig waren. Wou geen paracetamol 0omdat ik met ongi al meer dan normaal had gehad. Maar toch maar 1 genomen en was ook nog eens misselijk ben maar onder de douche gegaan om half drie en daarna goed in slaap gevallen. Vandaag nog een beetje raar op de maag maar verder moe kon alleen niet slapen vanmiddag. Als je op onze wens doelt gaat goed hoor . Wond blijft slijt wel . zo denken we nu en keus is er niet.
hallo allemaal ik ben hier voor het eerst en zal me even netjes voorstellen. ik ben marenka en ben 30 jaar bijna 31 en zijn bezig om een kindje te krijgen. vorige maand was het helaas niet zo. nu deze maand hebben we heb op mijn vruchtbaarste dag geoefend zeg maar en 4 dagen voor mijn vruchtbaarste dag ook geoefend. toen ik mijn eisprong had voelde ik me totaal niet lekker misselijk en buikpijn, hoofdpijn. dat is na een dag weggegaan. Nu loop ik met een aantal symptomen die ik niet kan plaatsen. namelijk: soms misselijk, geen trek in eten en dan weer wel, hoofdpijn jeukende huid, en laatste dagen veel witte afscheiding, mijn onderbroek voelt heel nat en moet dan ook een schone aandoen, vaker plassenen geen buikpijn maar tja een gevoelige opgeblazen buik ofzo kan t niet uitleggen. ik moet volgende week ongesteld worden kan ik zwanger zijn? en vanaf wanneer kan ik testen? vind t wachten zo moeilijk. waar hadden jullie last van? gr marenka
Hoi Mrenka1980, ik ben hier ook nieuw en ik zit in hetzelfde schuitje als jij! Ik zit nu in de eerste ronde dus ook heel spannend, moet volgende week 12okt. ook ongi worden. Als het goed is kun je op z'n vroegst 4 dagen voor je NOD testen, ik ga dus 8 of 9 okt. proberen. Ik heb gevoelige tepels en na mijn eisprong last gehad van steken in mijn buik en pijn in mijn lies. Verder eigenlijk weinig kwaaltjes maar voor iedereen is het weer ander. Wanneer is jou NOD? anders kun je ook het weekend testen. groetjes Nathalie
hallo nathalie, wat leuk dat er toch iemand reageert zat al in spanning te wachten. mijn nod is 15 oktober dus ik moet nog even geduld hebben maar dat wachten he. vanmiddag even op de bank gelegen en toen voelde ik toch rare dingen in mijn buik vlak bij mijn navel, mijn buik is nu gewoon erg gevoelig net alsof je ongesteld moet worden maar dan anders volgens mij, tja soms ga ik twijfelen hoor van het is niks. voor jou ook spannend dus ben heel benieuwd, dus jij heb zelf niet zo veel klachten? wanneer ga jij testen? ik wil het nu al maar is veel te vroeg denk ik. gr marenka
ja je lichaam kan je echt voor de gek houden heb ik al gelezen dus ik probeer me niet te veel te verheugen! 12 okt is mijn NOD ik ga dus 8 of 9 okt testen dan is het 3 dagen voor mijn NOD. Dat schijnt goed te kunnen. wel spannend maar omdat ik weinig lasten heb van kwaaltjes zal het wel niets zijn. jij kan dus ook wel 11 of 12 okt testen, is het negatief en denk je toch dat het was is moet je gewoon afwachten of je ongestald worden dan kun je al je overtijd bent altijd nog een testje doen! Fijn te horen dat jij ook zo nieuwschierig bent!
Hoi Marenka en Nathalie Hier nog een in spanning voel ook vanalles steekjes onder mijn navel, rommelend gevoel onderin mijn buik en beetje opgeblazen, vraag me dan ook af zijn het gewoon mijn darmen of zou het kunnen dat............ Ik kan pas 16 okt. testen wacht nog een weekje en dan ga ik ook maar beginnen. Succes en hopen op 2 streepjes. Gr Jet
Hallo allemaal, hier nog iemand. Heb pas de 18e mijn nod maar voel van alles wat ik normaal niet voel. Ben moe, duizelig geweest, steeds pijntjes in mijn buik en onderrug. Echt van die ongestelheidspijntjes. En ook steeds misselijk. Hopen dat het een goed teken is en ons lichaam ons niet voor de gek houd! Groetjes
Hoi chila en jet! Leuk dat jullie ook bijna kunnen testen! Ik ga proberen te wachten tot zondag dan ia het 3 dagen voor mijn NOD. Heb beetje raar gevoel in mijn borsten maar verder niets eigenlijk. Tis ook pas mijn eerste ronde dus verheug me niet te veel... Kan alleen maar tegen vallen. Spannend voor iederee. Hier en houden elkaar op de hoogte! Groetjes en fingers crossed!
hoi chila en jet en nathalie, spannend he dat wachten. ik duim voor jullie. Alleen ik weet t voor mezelf niet zo nu dat rare gevoel wat ik al een paar dagen had is weg heb alleen nog veel afscheiding voor de rest niks meer, zou me lichaam me echt voor de gek houden? ik moet nog even geduld hebben de 15 moet ik ongi worden dus nog even wachten maar ik denk nu van niet. nathalie laat je het weten als je iets weet ben erg benieuwd. groetjes marenka
Hey Nathalie en mrenka, Dat wachten is inderdaad spannend. Ik ga proberen te wachten tot volgende week zondag dan is het 2 dagen voor mijn nod. Ik denk zelf dat ik nog aan het ontpillen ben maar horen daar echt al deze kwaaltjes bij: buikpijn, onderrugpijn, puistjes, hoofdpijn, moe, misselijk, steken in de buik en zelfs duizelig en licht in het hoofd? Ik hoop dat het voor ons allemaal raak is! Maar net als jullie zeggen verheug me er ook niet teveel op, kan alleen maar teleurstellend zijn. Wel vervelend om nog te moeten wachten! Je wilt zo graag testen! Groetjes Chila
hoi chila Het kan ook van het ontpillen komen hoor ik heb dat ook gehad. Hoelang ben je nu gestopt? Ik was vorig jaar september gestopt dus nu een jaartje, mijn menstruatiecycles is nu een paar maanden weer goed en zijn dan nu ook aan het proberen voor een eerste kindje spannende tijd hoor. Maar die klachten die jij beschrijft had ik in het begin van stoppen met de pil ook. ik weet niet hoelang je al gestopt ben met de pil? groetjes marenka
hey dames! Vanmorge was ik heerlijk alleen met mijn vriend, de kids waren bij opa en oma slapen dus vrij uniek dat jij samen konden wakker worden in het weekend. Ik dacht ga lekker ontbijtje maken jus er bij en tja... als ik dan ook nog kon vertellen dat ik zwanger was zou wel heel vet zijn. Dus ik kon het niet laten en ging toch testen, eigenlijk nog te vroeg maarja. Was dus ook inderdaad negatief Maar ik heb het wel gezegt aan mijn vriend en hij zei, komt wel geod schatje! Ahh hijs ook zo lief. Maar nu sinds vanmiddag zo'n pijn aan mijn borsten! Heb ook t idee dat ze iets zijn opgezwollen!? maar ik ga mezelf niet meer gek maken ik ga pas weer een test doen als ik echt overtijd ben. Dus 12 of 13 okt moet ik ongesteld worden en daar is het wachten dus op. Misschien zijn het bij mij ook ontpillings verschijnselen, ben in juli gestopt. Hoop dat het bij jullie raak is deze maand! We keep in toutch!