wanneer zijn het zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pari26, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    Ik ken zelf ook niets van tempen, maar volgens mij kan je best je temperatuur meten de periode voor je eisprong. Nadien zal je temperatuur dan stijgen en als deze hoog blijft dan heb je zeker kans op zwangerschap. Maar ik ben er zelf een leek in. Wel weet ik dat ik elke maand iets voel en dat je lichaam je veel voor de gek kan houden. Het beste is even te testen. en blijf denken geen bloed geeft moed!

2. mrenka1980

6 okt 2011
    18
    0
    0
    waddinxveen
    hoi nathalie,

jeetje wat jammer zeg volgende keer weer proberen dan maar.
    ik ben helaas zaterdag ook ongi geworden zo zie je maar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.

wij gaan deze nieuwe maand ook weer flink klussen.
    hou je op de hoogte

groetjes marenka

3. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Hoi Merenka!

Jammer zeg dat het bij jou ook niet raak was. Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. Heb alleen een probleempje. Ik zit dus met een kapotte knie op de bank en 2 november krijg ik waarschijnlijk een MRI scan. Maar daar mag je absoluut niet onder als je zwanger bent heb ik gelezen. 27 oktober is mijn eisprong dus wat nu als het die week raak is? Zou die MRI dan al schadelijk zijn? Want dan is het zaatje nog niet bevrucht toch?

Vind het wel eng idee omdat ik 2 november natuurlijk nog niet kan testen of ik echt zwanger ben. Hopen maar dat het dan geen kwaad kan. Denk dat ik het wel even meld bij de dokter.

Succes ook jij met klussen!! Hier wordt het wel aangepst klussen met dat been haha!:D

4. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey dames, ik ben een tijdje niet meer op de site geweest.
    nog goed nieuws dames?
    groetjes pari

5. mrenka1980

6 okt 2011
    18
    0
    0
    waddinxveen
    hey nathalie,

En hoe is het bijjou gegaan?
    Als je je mri krijgt zou ik even zeggen dat jullie proberen om zwanger te worden, daar kunnen ze dan rekening mee houden en krijg je een soort beschermende schild over je buik heen voor mocht het zo zijn dat je zwanger bent.

Ik heb mijn eisprong 31 oktober en zijn flink aanhet klussen zeg maar. hahaha
    best wel weer spannend vind ik.
    maar wachten af, en probeer er niet te veel mee bezig te zijn.

ik hoor het wel van je

groetjes marenka

6. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Hey Meranka!

Jij hebt dus vandaag je ei als het goed is! Ik heb deze maand ovulatietestjes gedaan en ze waren zaterdag en zondag positief, Dus ook zaterdag en zondag geklust:D.

Ben echt weer zo benieuwd hoe de komende 2 weken gaan, vorige maand dacht ik vanalles te voelen dus hoop dat het deze keer wel echt raak is als ik weer wat voel! Wel leuk dat onze ei zo gelijk loopt dat kunnen we ook tegelijk testen als we niet ongesteld worden! SPANNEND!!

Woensdag naar t zieknhuis en ik weet nou niet of ik meteen die mri krijg of dat ik daar een nieuwe afspraak voor krijg, maar mijn knie is alleen maar slechter geworden. Doet trouwens je libido ook niet echt verhogen, sex met een brace om je been :p.

Hoeveelste ronde is dit nu voor jou?

We keep in toutch!!

7. mrenka1980

6 okt 2011
    18
    0
    0
    waddinxveen
    hey nathalie,

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan?
    ben erg benieuwd hoor.

jeetje wel kut om het zo maar even te zeggen van je knie.
    Hoe kom je er aan dan?
    en nee het is niet echt libido verhogend.

Voor ons is dit onze derde ronde, maar ik denk niet dat het wat word deze maand, we hebben wel geklust alleen 3 dagen voor de eisprong en daarvoor ook nog. daarna niet meer mijn vriend is ziek griepje dus dan heb je ook geen zin.
    dus ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben deze maand en volgende maand word het ook niks want precies in de periode dat ik vruchtbaar ben is mijn vriend een week weg voor zijn werk.
    Dus je snap ik BAAL als een stekker.

Maar ja mischien is het wel raar deze maand ik weet niet of dat kan. weet jij dat? dan heb ik mischien weer een beetje hoop.

Laat me even weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis en hoe het met je gaat.

liefs marenka

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier nog geen kwaaltjes , dit is de derde ronde nu ... Ben benieuwd !

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey hey,

kan iemand mij helpen of dit bekend voorkomt?
    afgelopen zondag heb ik sex gehad met mijn vriend, het was de dag voor mijn vruchtbaarste dag.
    de dag erna was ik in de ochtend en middag vrij misselijk maar ik dacht het zal wel toeval zijn.
    afgelopen dinsdag ben ik gedurende de hele dag erg duizelig geweest.
    vanochtend werd ik vrijwel wakker met menstruatie krampen terwijl mijn NOD 15 nov. is. en gedurende de dag werd ik weer duizelig.
    mijn vraag is of iemand hier nog meer last van heeft of heeft gehad?
    ik weet dat het eigenijk niet kan en dat je pas na 1 week iets kan voelen maar ik vind het gewoon een beetje raar, en vandaar dat ik eens op onderzoek uitga of nog meerdere mensen hier last van hebben.

alvast bedankt
    groetjes Joyce

10. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    @ Merenka.... heb je een PB gestuurd!

@ Behappy, Spannend he! Ik zit nu 4 DPO. Ik kan rond de 11-12 nov testen... Hoop dat het raar is voor ons allemaal!

@Joyskuh, Je zou zeker zwanger kunnen zijn als je 1 dag voor je Ei sex hebt gehad, maar of je dan ook echt wat kan voelen... denk het niet. Zelf heb ik wel vaak last van kwaaltjes rond mijn ei. Dus het kan zijn dan je niet lekker bent van je ei, ik ben dan ook vaak 1a2 dagen misselijk. Succes er mee, hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!

Deel Deze Pagina