help !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Desie17, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik zit die testen waneer ik kan gaan testen in te vullen en ze vragen om de eerste dag van je laaste menstruatsie en vorlgens mijn heb ik het verkeerd begrepen want mijn laaste menstuatsie is op 2 okt begonnen en ge eindigd op 9 okt welke datum moet ik dan rekenen

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    2 oktober. Dat is de dag dat hij begonnen is zeg je :)

Eerste dag (2 oktober) van de laatste menstruatie.

3. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    okey bedankt :D begrijp soms dingen niet :p

maar als ik mijn volgende menstuatsie wil kijken waneer ik dan ongesteld moet worden moet ik dan vanaf de laaste mentruatsie dag rekenen of vanaf het begin ?

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik zie trouwens dat je dan ook je banner/ticker verkeerd hebt. Die heb je ook vanaf 9 oktober gerekend (dat was mijn eerste dag van mn ongi, dus daar zie ik het aan ;))

Je zou dus in princiepe al mogen testen!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Altijd de eerste dag!

Met die dagen erna hoef je niks te doen, want de 1 is 3 dagen ongesteld en de ander wel een week.. Altijd dus de eerste dag aanhouden ;)

6. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    oow okey ik ben dus vorige maand 2 okt onge geworden en dan zou ik vorige week de 30 onge moeten worden ( ben nog niet ongesteld ) oowjah ik ga van 28 dagen uit

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

spannend duimen dus wanneer ga je testen

groetjes

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Is 28 dagen je normale cyclus? Of ben je pas net gestopt met de pil, waardoor je je eigen cyclus nog niet kent?

Wanneer 28 dagen normaal voor je is, dan zou je nu al kunnen testen. Maar als je cyclus nog op gang moet komen, dan kan het zijn dat je bijvoorbeeld nog geen eens een eisprong hebt gehad....
    Is dus afhankelijk van verschillende factoren.

9. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    meestal heb ik wel 28 dagen ook poos terug toen ik ook gestopt was ging het normaal verder maar ik heb gister getest en ik zag 2 streepjes 1tje heel vaag maar was er wel maar vandaag kwam ik bij de dokter en ook een test gedaan en het bleef daaruit dat ik niet zwanger ben dus ik snap er niks meer van wou morgen ochtend met ochtend urine gaan doen want bijde keren was geen ochtend urine

10. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Haiiiiii als je op 26 september de ongi begon moet je dan26 okt weer ongi worden of tel ik dan verkeerd? En dan zou je met de ovu testen moeten beginnen 2 weken na de 26ste? Pff snap er soms niks van hihi

11. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    op 2 oktober ben ik ongesteld geweest
    ik moest dus 4 dagen geleden ongesteld moeten worden maar ik gebruik geen ovutesten athans nu nog niet omdat we nog maar net begonnen zijn en toen om de dag hebben geklust

Deel Deze Pagina