Hoeveel brood met 20 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door S0fietje, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ons zoontje is niet zo'n geweldige brood eter. Avondeten eet hij super en kan hij echt flink eten maar brood boeit hem niet zo. Pap lust hij niet en krijg ik er helemaal niet in. Hij wil sowieso echt geen korstjes aan zijn brood (hij wil wel vaak een paar stukjes los eten) maar als hij in de ochtend en in de middag 1 boterham eet ben ik blij. Alleen als ik een tosti maar dan eet hij 2 boterhammen zonder korst zonder problemen weg. Ik maak dat ongeveer 2 of 3 keer per week met de lunch. Hij is niet van de zoet op brood en vind worst of kaas lekkerder. Wel krijgt hij vaak een halve met worst en de andere helft met kaas of die met pindakaas. We wisselen het beleg wel veel af. Vandaag voor het eerst fruithagel van goodies geprobeerd en die boterham (halve want ander helft was kaas) at hij goed op maar ja de helft met kaas ging ook goed op. Hij had in de ochtend 2 happen op dus denk dat hij echt honger had.

Maar zou hij nu niet op 2 boterhammen met ontbijt en lunch moeten zitten? Hoeveel eten jullie kindjes?

Hij krijgt trouwen alleen in de ochtend fruit en in de middag rozijntjes of een koekje. Meer krijgt hij niet tussendoor.

Begin okt gewogen en toen was de groei precies volgens lijntje wat betreft gewicht en lengte was iets langzamer gegroeid.

2. adi

adi Niet meer actief

Ik zou me niet druk maken, zelf ik eet geen 4 boterhammen op een dag :)

Mijn kinderen zijn 4 jaar en eten s ochtends met moeite 1 boterham en tussen de middag 2 boterhammen (soms zelfs zonder korst)

3. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Mika is bijna 2 en eet ook maar 1 boterham sochtends en 1 smiddags.nooit grote brood eter geweest.ene x eet hij wel de korst op andere x niet.soms krijgt hij weleens poffertjes tussen de middag dan eet hij er zo 10 op haha

Deel Deze Pagina