wanneer zijn jullie begonnen met oefenen potje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hummeltje 1, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Je kunt best met 1,5 beginnen gewoon paar keer per dag potje aanbieden en als ze wil erop. Bij mijn zoon ook zo gedaan, met 21 mnd begon hij het zelf aan te geven. Met 23 mnd bleek het te kloppen en kon hij het ophouden en toen was hij zo zindelijk. Echt maar een paar ongelukjes gehad.

Dochter met 1,5 de tuin in gestuurd met d`r blote bips, maar hoewel ze gewend was aan het potje als ik haar erop zette, had ze het nu niet door en liet ze alles lopen/vallen. Geen succes dus. Met 26 mnd een nieuwe poging en toen had ze het wel door en in een ochtendje was ze zindelijk. overigens gaf zij zelf niets aan en liep rustig met een vieze luier rond en wilde dan niet verschoond worden.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier nog niet begonnen misschien in de zomer?
    Ze hebben daar nu nog geen controle over ze voelt het niet het loopt er gewoon uit zeg maar. Daarbij is ze nog veel te druk met ontwikkelen, ze kunnen maar 1 ding tegelijk. Om nu ook al potje erbij te pakken......ieder zijn keus natuurlijk ik veroordeel niks maar ik ga er onze dochter nog niet mee lastig vallen. Dat komt wel maar alles op zijn tijd vind ik.

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wilde even nog een reactie plaatsen.
    Gisteren een potje gekocht, , en in de woonkamer neergezet.
    Zoon is er een paar keer op gaan zitten en vond het grappig. Even later niet meer naar gekeken.
    Vanavond toen we gingen douchen het potje mee naar de badkamer genomen. Voor het douchen in zijn blote kont er op gezet dat was lachen maar verder niks.
    Na het douchen wilde hij er weer op zitten voor mij makkelijk vanwege het afdrogen :).
    Hij vond het leuk dus bleef lekker zitten we gingen ook met een balletje spelen en wat gebeurd er.............. Whahaha hij plaste op het potje :D.
    Hij had in de gaten dat hij aan het plassen was want toen het gebeurde zat hij met 2 handen in het potje hihihihi.

Wilde ik toch even delen :)

Deel Deze Pagina