Reflux en drinken (water, thee diksap)

Discussie in 'Voeding' gestart door pinklady77, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ik wil mijn meisje graag wat water of lichte thee gaan geven om haar eraan te laten wennen. Het probleem is alleen dat als ik dit doe met de kleinste speen op haar flesje, dat ze dan de hele dag aan het spugen is. Heel zielig. Hoe doen jullie mama's dat? Met jhbpm erbij net als bij de melk?

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik heb het inderdaad met jhbm gedaan. deed het dan met iets warm water zodat het beter indikte. tegenwoordig lukt het ook met tuitbeker zonder in te dikken

3. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb hier het zelfde, als ik haar wat water heb gegeven komt het er zo weer uit.
    Melk verdik ik met nutriton, ik lees mee over het verdikken van sap of thee.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt ALLES, dus ook hapjes, water en thee indikken met johannesbroodpitmeel. Diksap kan reflux erger maken, net als fruit, dus dat voorlopig liever niet geven.

5. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ik heb water geprobeerd, maar dat wordt een vies proevende gelei.. Gerem, ik ga het met thee proberen.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met water wordt het een lobbige massa, maar nrmaal gesproken smaakt het niet vies (tenzij er iets mis is met je jbpm). Het smaakt naar niets.

Deel Deze Pagina