Ik wil mijn meisje graag wat water of lichte thee gaan geven om haar eraan te laten wennen. Het probleem is alleen dat als ik dit doe met de kleinste speen op haar flesje, dat ze dan de hele dag aan het spugen is. Heel zielig. Hoe doen jullie mama's dat? Met jhbpm erbij net als bij de melk?
ik heb het inderdaad met jhbm gedaan. deed het dan met iets warm water zodat het beter indikte. tegenwoordig lukt het ook met tuitbeker zonder in te dikken
Ik heb hier het zelfde, als ik haar wat water heb gegeven komt het er zo weer uit. Melk verdik ik met nutriton, ik lees mee over het verdikken van sap of thee.
Je kunt ALLES, dus ook hapjes, water en thee indikken met johannesbroodpitmeel. Diksap kan reflux erger maken, net als fruit, dus dat voorlopig liever niet geven.
Ik heb water geprobeerd, maar dat wordt een vies proevende gelei.. Gerem, ik ga het met thee proberen.
Met water wordt het een lobbige massa, maar nrmaal gesproken smaakt het niet vies (tenzij er iets mis is met je jbpm). Het smaakt naar niets.