Wanneer zijn jullie echt wakker..

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, Feb 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwoe

bwoe Actief lid

Jun 14, 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ligt aan de dag.

Als ik moet werken en mijn wekker gaat, heb ik maar 3 sec. nodig om wakker te worden en sta ik gelijk naast mijn bed. Op vrije dagen word ik langzaam wakker, ontbijt in mn pyjama etc. en dan kan het wel eens een uurtje duren ;)

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Zodra ik mn bedje uit kom ben ik wakker. Vriendlief heeft hier ook wel een uurtje nodig...

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nadat ik ontbeten heb.. na een half uurtje 3 kw ongeveer benik weer aanspreekbaar

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb 1,5 uur nodig voordat ik mezelf in de auto vertrouw :D
    Dat komt ook doordat ik elke ochtend mijn haar was. Het is een tic maar ik kan niet met ongewassen haar de deur uit.

Eenmaal op het station trakteer ik mezelf op een kop koffie en als ik dan in de trein zit heb ik het idee dat mijn dag echt begint :D

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de eerste 2 uur moet je niet tegen me praten want dan ben ik chagerijnig. Maak op de automatische piloot flesjes en broodjes voor de kids. SOms breng ik ze naar school etc. Om een uur of 9 ben ik dan weer mens.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ligt eraan welke diensten ik die week gehad heb. Soms spring ik wakker uit bed en andere dagen verlang ik de hele dag naar mijn bed

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben wel gelijk wakker maar het liefst hou ik dan even van de stilte. maar dat is hier s morgens niet mogelijk.

Zoon die ik uit zijn bedje moet halen( heeft ook een ochtend humeur) en dan dochter met een zonnestraaltje humeur s,morgens. Beiden te eten geven tas klaar maken voor school. Onder tussen koffie maken voor me zelf en daarna ben ik pas echt wakker. In die tussen tijd hoop ik dat me kids meegaand zijn. ( meestal niet haha) Mam ik wil dit mam ik wil dat.:)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben eigenlijk meteen wakker zodra ik uit bed stap. geen ochtendhumeur. ben al helemaal geen avondmens

9. silvermist

silvermist Niet meer actief

half uurtje na opstaan dan ben ik wel wakker :)

10. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Vrijwel direct.
    Maar na een kop koffie functioneer ik wel beter.

Je moet me alleen niet te laat naar bed brengen, dan ben ik de rest van de dag echt gaar.

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Direct! Als mijn wekker gaat, druk ik hem gelijk uit en stap eruit. Ben dan gelijk wakker, of ik helder ben is iets anders...

Maar ja, wanneer ben ik dat wel? :p

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

meestal als ik mijn ogen los heb maar af en toe dan duurd het uren haha

13. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Zodra m'n wekker gaat op een werkdag spring ik uit bed en ben ik gelijk wakker en helder.
    Op vrije dagen, wil ik soms even blijven liggen, zodra onze dochter wakker is, maar ben wel helder en aanspreekbaar.

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Na een douche, een bak koffie en een sigaret

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra mijn ogen opengaan. En ik heb een natuurlijke wekker. Maakt niet uit hoe vroeg ik eruit moet, ik wordt standaard zo'n 15 minuten voortijds wakker.

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    eigenlijk ben ik wel meteen wakker als ik m'n benen naast m'n bed heb en anders zeker wel na het douchen!

maar NU ben ik bijvoorbeeld ook echt wakker.....

17. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Het hangt bij mij af van het jaargetijde. In de herfst en winter, zeker met guur weer, zet ik mijn wekker vroeger zodat ik me nog een paar keer kan omdraaien voor ik eruit moet. In de zomer en de lente ben ik over het algemeen direct wakker. :)

18. susy26

susy26 Niet meer actief

zet atlijd de wekker 10 of 15 minuten eerder, want als ik hem zet wanneer ik eruit moet...nee dat gaat niet werken haha

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik ben altijd meteen goed wakker als ik opsta om het opstaan. Niet meer moe ben ik nooit aangezien ik net als patrouchka cvs heb.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Zodra ik mn dochter hoor kletsen in dr bed s'octends stap ik mn bed uit, ff internetten enzo lekker ontbijten daarna koffie dan ben ik pas echt helder haha

Share This Page