Dat ligt aan de dag. Als ik moet werken en mijn wekker gaat, heb ik maar 3 sec. nodig om wakker te worden en sta ik gelijk naast mijn bed. Op vrije dagen word ik langzaam wakker, ontbijt in mn pyjama etc. en dan kan het wel eens een uurtje duren
Ik heb 1,5 uur nodig voordat ik mezelf in de auto vertrouw Dat komt ook doordat ik elke ochtend mijn haar was. Het is een tic maar ik kan niet met ongewassen haar de deur uit. Eenmaal op het station trakteer ik mezelf op een kop koffie en als ik dan in de trein zit heb ik het idee dat mijn dag echt begint
de eerste 2 uur moet je niet tegen me praten want dan ben ik chagerijnig. Maak op de automatische piloot flesjes en broodjes voor de kids. SOms breng ik ze naar school etc. Om een uur of 9 ben ik dan weer mens.
Ligt eraan welke diensten ik die week gehad heb. Soms spring ik wakker uit bed en andere dagen verlang ik de hele dag naar mijn bed
Ben wel gelijk wakker maar het liefst hou ik dan even van de stilte. maar dat is hier s morgens niet mogelijk. Zoon die ik uit zijn bedje moet halen( heeft ook een ochtend humeur) en dan dochter met een zonnestraaltje humeur s,morgens. Beiden te eten geven tas klaar maken voor school. Onder tussen koffie maken voor me zelf en daarna ben ik pas echt wakker. In die tussen tijd hoop ik dat me kids meegaand zijn. ( meestal niet haha) Mam ik wil dit mam ik wil dat.
ik ben eigenlijk meteen wakker zodra ik uit bed stap. geen ochtendhumeur. ben al helemaal geen avondmens
Vrijwel direct. Maar na een kop koffie functioneer ik wel beter. Je moet me alleen niet te laat naar bed brengen, dan ben ik de rest van de dag echt gaar.
Direct! Als mijn wekker gaat, druk ik hem gelijk uit en stap eruit. Ben dan gelijk wakker, of ik helder ben is iets anders... Maar ja, wanneer ben ik dat wel?
Zodra m'n wekker gaat op een werkdag spring ik uit bed en ben ik gelijk wakker en helder. Op vrije dagen, wil ik soms even blijven liggen, zodra onze dochter wakker is, maar ben wel helder en aanspreekbaar.
Zodra mijn ogen opengaan. En ik heb een natuurlijke wekker. Maakt niet uit hoe vroeg ik eruit moet, ik wordt standaard zo'n 15 minuten voortijds wakker.
eigenlijk ben ik wel meteen wakker als ik m'n benen naast m'n bed heb en anders zeker wel na het douchen! maar NU ben ik bijvoorbeeld ook echt wakker.....
Het hangt bij mij af van het jaargetijde. In de herfst en winter, zeker met guur weer, zet ik mijn wekker vroeger zodat ik me nog een paar keer kan omdraaien voor ik eruit moet. In de zomer en de lente ben ik over het algemeen direct wakker.
zet atlijd de wekker 10 of 15 minuten eerder, want als ik hem zet wanneer ik eruit moet...nee dat gaat niet werken haha
Ik ben altijd meteen goed wakker als ik opsta om het opstaan. Niet meer moe ben ik nooit aangezien ik net als patrouchka cvs heb.
Zodra ik mn dochter hoor kletsen in dr bed s'octends stap ik mn bed uit, ff internetten enzo lekker ontbijten daarna koffie dan ben ik pas echt helder haha