wij hebben alle grote dingen al staan. ik heb alles via marktplaats.nl gekocht, dus als ik iets leuks zag voor een goede prijs ben ik ervoor gegaan (je hebt het tóch nodig). kinderwagen, maxicosi (2 zelfs), kasten/commode combi, bedje, badje+standaard. en wat kleertjes die we mn. gekregen hebben (we waren allebei jarig deze maand en hebben veel babyspul gehad). ohja, en ik heb een leuke behangrand en gordijnstof gekocht al! en een mooie schommelstoel. als je alle meubels nieuw koopt, moet je die inderdaad máánden uit laten wasemen, dus óf begin op tijd, óf koop tweedehands (echt niet minder mooi/goed, en véél goedkoper). ik vind het bijna een sport om leuke dingen bij elkaar te zoeken voor een tof prijsje. heb zo al vééél geld bespaard.
hmm, ik ga toch maar eerder de basis van het kamertje uitzoeken, doen we de accesoires wel als we weten of het een jochie of chickie is, toch wel goeie argumenten hier hoor, ik ben blij dat ik het gevraagd heb
volgens de banner ben je 25 weken... Hoe komt het dat je dan "nog" niet weet wat het is..... of wilde jullie het bij de 20 weken echo nog niet weten... en toch bedacht... of was mijnheer/mevrouw dwars..en hield het de benen bij elkaar? (lees nu dus nog een keer dat je banner juist aftelt...).... (en vergeetachtig en blind deze zwangerschap! )
Wij hebben het kamertje idd na de 20w echo besteld, maar hij komt pas in december. Op zich hebben we dan nog tijd zat hoor. Maar achteraf gezien had ik de meubels eigenlijk wel eerder kunnen kopen, ze zijn tenslotte gewoon wit! Maar we wilden graag de 20w echo afwachten, of alles goed is en wat het geslacht van de beeb is.
16 weken wachttijd op spullen? Meubeltjes die moeten uitwasemen? Waar ben ik aan begonnen. zucht........
Zo, ik ben weer bijgekomen. Ik wist een hoop niet. Ik weet al welk kamertje het wordt, dus ga hem zaterdag gelijk bestellen bij de babydump. Dan de rest ook maar als de wiedeweer uitkiezen. Kamer moet nog geverfd worden en nog behangen enz enz enz, eigenlijk alles behalve laminaat, dus dat moet ook maar gauw gebeuren dan. Ik zal die man van me gelijk eruitrappen met z'n pc. Die moet naar zolder. Ik mag wel vrij gaan nemen..
Wij hebben bijna alles al, alleen nog wat leuke kleerjes voor als we uit het ziekenhuis komen en een muziekdingetje voor slapen gaan, hiermee wachten we tot we weten wat het is, de rest heb ik al. echt waar . Meubeltjes zijn allemaal tweedehands en staan in de kamer ernaast te wachten, baby kamer moet geschildert, vloerbed. erin en dan kan ik alles zo neerzetten incl. accesiores. De kinderwagen staat in de gang, box ligt in de auto( die gaat nog wel eerst naar boven) maar met 6 a 7 maand staat ie in de kamer, zodat ik de katen vliegles kan gaan geven. Het kamertje wil ik uiterlijk met 25 weken helemaal klaar hebben.. incl. accesiores dus.
Hier trouwens alles al 2 weken af.... alle kleertjes zijn ook al gewassen... alles gestreken... geboortekaartjes al 1 maand geleden besteld.... en box staat ook al (ook voor de katten)..... Tja het is wel mn tweede.... maar wilde alles snel afhebben... Heb namelijk gezien vorig jaar bij een vriendin... die werd met 30 weken opgenomen en beviel met 32 weken... en het was allemaal nog niet af...! Niet dat ik daar vanuit ga natuurlijk... maar als je het van dichtbij ziet.... Het kan allemaal maar gedaan zijn!
Ha dames, Wij zijn ook al vrij vroeg begonnen. Aangezien ik zwanger ben van een tweeling en wij toch via Marktplaats wilden kopen ben ik al vroeg begonnen met spullen bij elkaar scharrelen. Ik denk dat ik er aan het einde van de zwangerschap niet meer aan moet denken om van alles te moeten kopen. Ik word er ook heel onrustig van dat ik bepaalde dingen nog niet heb, net alsof ik een voorgevoel heb dat de kindjes wel eens eerder kunnen gaan komen...