onbestemd gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door worteltje2009, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. worteltje2009

19 jul 2008
    59
    0
    0
    Hoi,

Ik heb al sinds het begin van mijn zwangerschap een onbestemd gevoel, een gevoel wat ik lastig vind te omschrijven maar het is een heel naar gevoel.
    Het is het gevoel wat ik had toen ik een klein meisje was en veel last had van heimwee.
    Maar het gevoel van iemand missen vind ik raar, ik zie mijn man gewoon elke dag en mijn familie elke week.
    Ik probeer te denken waar het aan zou kunnen leggen, bv aan mijn oma die afgelopen maar is overleden en zo graag over groot oma wilde worden van mij.

Ik vind het in iedergeval erg naar en wil er zo graag van af.. wie kan mij helpen?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, ik denk dat het je hormonen zijn, ik heb er ook last van. Ik probeer om er niet teveel aan toe te geven, dat helpt wel :)
    Sterkte hoor!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik herken het ook wel, sinds ik zwanger ben mis ik mijn man ineens als ie naar zijn werk moet of op cursus is (soms een paar dagen intern), terwijl ik het voor de zwangerschap juist wel lekker vond dat ie er 1 nachtje niet was dan kon ik lekker het hele bed inpikken en zappen wat ik wou :)
    dat onbestemde gevoel vond ik ook erg raar maar nu is toch wel erg duidelijk dat het mijn hormonen zijn ;)

4. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Het kan ook misschien zijn dat je een soort heimwee gevoel hebt naar je leven? Ik bedoel, je weet dat je leven heel erg gaat veranderen en dat je nooit meer terug gaat naar zoals het was en dat kan soms wel een raar gevoel geven toch?
    Niet dat je nieuwe leven niet leuk wordt ofzo, maar het kan toch wel eng zijn.....

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oh da's ook heel goed geformuleerd, zeker omdat het mijn 1e kindje wordt kan ik me wel in jouw antwoord vinden, nog nooit zo over nagedacht! :)

6. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik had dat bij de eerste ook hoor. Ik was echt super blij met de zwangerschap en wilde heel erg graag een baby, maar je weet ook niet precies wat je te wachten staat. Dan ben je ineens verantwoordelijk voor een ander mens. En dat veranderd alles. En je kan het niet omkeren, dus ik had af en toe ook zo'n raar gevoel.

Maar wij moeders zijn sterk en doen gewoon van nature wat we moeten doen, dus het komt helemaal goed en als je eenmaal je kind hebt is dat gevoel helemaal weg en komt er een overweldigende liefde voor je kindje voor in de plaats. En dan kan je je gelijk geen leven meer voorstellen zonder kindje....

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

herken het ook wel

Deel Deze Pagina