Dag dames, het onderwerp zegt het zelf, vanaf welke week wist jij het geslacht? Ik heb een vriendin en die wist het bij haar eerste zwangerschap al op 12 weken! Ik kan niet wachten tot wanneer wij het ook weten
Met 17 weken. Met twaalf weken kan je nog geen geslacht zien, alleen een NUB. Aan de stand daarvan kun je afleiden of het een jongen of een meisje is, maar het is geen exacte wetenschap! De NUB van mijn baby zou een jongen moeten zijn, maar het is toch echt een meid! Verder zou je zo'n urinetest kunnen doen... Ze zijn gebaseerd op de zuurgraad van je urine: hoe zuurde je urine, hoe meer kans op een meisje. Dit kan vanaf 12 weken, maar is ook niet 'foolproof'. Vanaf 16 weken kan je een geslachtsecho laten doen en dan moet er wat te zien zijn Liefs,
Bij onze dochter pas met der geboorte (wilde het niet weten) en nu met de twins moeten we de 20 weken echo afwachten, want afgelopen week konden ze het niet goed genoeg zien om te zeggen.
Bij de eerste met de 20 weken echo. En bij deze hebben we met 17 weken een pretecho laten maken om te kijken
bij de 20 weken echo. Bedenk wel dat het met 12 weken niet vaak gezien kan worden. En dan ook vaak niet met zekerheid. Je vriendin had dus geluk daarmee. Ze doen de geslachtsecho's ook pas rond de 16/17 week.
Bij de 20 weken echo kregen we het bevestigd al zei mijn gevoel al vanaf dag 1 dat het een meisje zal zijn en dat was ook zo! Bij een volgende zwangerschap gaan we bij 18 weken voor een pretecho.
bij de eerste pas met 21 weken toen tijdens de 20 weken echo dit keer hebben we een geslachts echo laten maken met 16 weken we krijgen er weer een mooi prinsesje bij
eerste met 18 weken (maar ik wist zelf vanaf dag 1 al zeker dat het een meisje zou zijn!) en tweede met 17 weken