Beetje verhoging, rode wangetjes, slechter slapen >>>> tandjes???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niki, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hoihoi,

De symptomen zijn er, maar ik voel of zie nog niks...
    Wat ik me nog afvraag, Morris begint de laatste 2 dagen in een keer heel hard te huilen tijdens het drinken van de fles, maar ook wel eens als hij gewoon ligt te spelen in de box, heeft dit ook met de tandjes te maken, of kan hij ook ergens anders pijn hebben...?
    Ik denk namelijk de hele tijd dat het geen tandjes zijn, ze mogen van tandjes krijgen toch geen koorts krijgen, of wel?
    De onderste tandjes heeft ie trouwens al 'n dikke maand door. Dus dan zouden de bovenste nu in principe 'moeten' komen, toch?

Gr's Niki

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van tandjes kunnen ze zeker wel koorts krijgen. Meestal niet hoger dan 39, maar sommigen zijn er echt ziek van met ook hoge koorts.

Hier vanaf 4,5 maand de symptomen van tandjes bij de jongste, maar sinds een paar dagen (nu 7 maanden en een week) komen er echt tandjes door.

De bovenste tanden waren bij de oudste echt een drama, niet eten, heel veel huilen, ook tijdens slapen, we konden haar een paar dagen alleen maar pap geven met een lepeltje, want de fles wilde ze absoluut niet. Zij kreeg dan ook 4 tandjes tegelijk! De ervaring hier was dat die 4 tandjes de ergste waren, daarna wel wat minder drinken, maar nooit meer helemaal geen fles willen. Misschien bij jullie ook wel meerdere tanden tegelijk?

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    up!

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Het klinkt idd als tandjes. Luca heeft, ook 4 tegelijk, bij zijn boventanden ook 3 dagen 38.8 gehad. Maar toen konden we ze wel zien zitten, dikke bobbels en toch duurde het na die drie dagen koorts nog 3 weken voor ze eindelijk door kwamen. Maar als je nergens iets kan ontdekken? Miss dat anderen dat weten, ik zou het wel in de gaten houden. Misschien dat het ook wat anders is. Oor pijn of zo?

Deel Deze Pagina