Toen we 3,5 jaar samen waren zijn we getrouwd en 3 maanden na ons trouwen bespraken we onze kinderwens. Ik wou het al heel graag. Mijn man twijfelde nog wat omdat we toen nog maar 21 en 24 waren. Ik was al een tijdje aan de pil en zei dat het waarschijnlijk wel even zou duren voordat ik zwanger zou zijn en dan duurt het nog eens 9 maanden voordat je überhaupt een kleine hebt. Toen wou hij ook wel. Uiteindelijk 2 weken daarna had ik een positieve test in handen, was toch even schrikken zo snel hadden we niet verwacht. Maar we hebben nooit spijt gehad. Mensen twijfelen en plannen veel te veel. Als je relatie goed zit en je hebt de middelen ( huis, geld etc) waarom dan niet?
Mijn man was er eerder klaar voor dan mij Toen we beide een vaste baan hadden, een leuk huis, genoeg spaarcenten en klaar waren met uitgaan, hebben we besloten dat ik zou stoppen met de pil. Ik was toen 27. Gelukkig snel zwanger en ik was net 28 toen ons zoontje werd geboren Nu is ons zoontje net 2 en zwanger van de 2e