Wanneer zijn jullie voor een 2e/3e enz. enz. gegaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loetje88, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Hier echt precies het zelfde verhaal!!

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Wij beginnen zo ongeveer half april.. Dan is de kleine man 1,5. Maar aangezien ik liever geen december/januari kindje wil zullen we in mei er pas echt voor gaan. Maar laat half april mijn spiraal verwijderen.
    Spannend he?!

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Dank je!
    Hoop het ook. Is nu wel tijd voor positiviteit ;)

Hoop voor jullie hetzelfde!

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Dat was mijn gedachte toen ook... Maar toen kwam meneer 5 weken te vroeg ;)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij wilden eigenlijk vrijwel direct na de geboorte al graag een broertje of zusje, we hebben ivm keizersnee 9 maanden gewacht. Ze schelen uiteindelijk 20 maanden. Toen de jongste 2 werd, begon bij mij de kriebel voor een 3e maar bij manlief duurde dit nog 1,5 jaar langer dus binnenkort gaan we voor de 3e. Wat betreft het verwerken van de geboorte, dit gebeurde bij mij pas duidelijk toen de tweede geboren was, toen was het allemaal "goed".

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ons zoontje is nu 3.5. En sinds 2 maanden gaan we voor de 2e. Bewust zo veel tijd er tussen laten zitten. ;)

7. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Toen onze oudste 1 en een paar maanden was zijn we voor nr. 2 gegaan. Helaas heeft het door 3 mk's wat langer geduurd voordat ons volgende kindje er kwam en zit er tussen onze dames bijna 3 jaar (maar ja, wat is lang? Het is allemaal heel betrekkelijk!!)

Onze jongste was pas een paar maanden oud toen mijn man al voor de 3e wilde gaan. Ik zag dat zo snel nog niet zitten, maar toen zij bijna 8 maanden oud was ging het wel weer erg kriebelen en hebben we de anticonceptie weer de deur uit gedaan en de (doodenge) keuze gemaakt om voor een 3e te gaan. Tweede ronde raak en nu ruim 7 weken zwanger :D dus als alles goed mag blijven gaan zit er tussen nr. 2 en nr. 3 straks net iets meer dan 1,5 jaar!

8. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wauw wat snel allemaal! Mijn dochter is nu 2jr 1mdn wn e praten ene voor het eerst serieus over, hopelijk ben ik ergens eind dit jaar zwanger van onze tweede.
    Nou hebben wij verdriet en ellende gehad in twee jaar tijd voor een leven lang, dus we konden niet eens eerder nadenken over een tweede.

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat leuk om te horen allemaal! Nu begint het helemaal te kriebelen hahahah maar nee eerst maar eens verhuizen. (Heel grappig, want toen we vorig jaar begonnen waren we ook net verhuisd van appartement naar een huis en toen manlief laminaat aan het leggen was stond ik ineens met een positieve test in handen hihi)

10. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Begonnen aan nr twee na de eerste verjaardag van nummer een. Na de tweede had ik al na drie maanden weer de kriebels van: 'dit zou toch niet echt de laatste zijn?!'
    Uiteindelijk nog even gewacht tot ml er klaar voor was. Toen in ronde 1 zwanger!! Nu 38 weken. Middelste wordt bijna twee.
    Moet erbij zeggen dat ik me ook weer extra gezegend voel als ik de verhalen hier lees van mk's en vruchtbaarheidsproblemen en het lange wachten waar sommigen mee worden geconfronteerd. Dat hebben wij gelukkig nooit mee gemaakt. X

Deel Deze Pagina