Hoi!! Dit us de eerst x dat ik temp en heb vanaf mijn eisprong heftige ongi pijn gehad en gehouden tot 4dpo. Nou geeft hij inneens 4dpo een temp dip. Kan dit innesteling zijn? Is dat niet erg vroeg? Vanaf 5dpo ben ik erg zweverig en gister zo duizelig dat ik flauw ben gevallen bij de huisarts in de wachtkamer! Mijn bloeddruk en hartslag was in orde maar heb vanmorgen bloed moeten laten prikken. Heeft iemand daar ervaring mee dat je na de innesteling zo duizelig/zweverig bent??
Na veel Google heb ik denk ik flink ijzer te kort! Ik eet normaal en gezond dn heb dit nog nooit gehad!! Morgen uitslag bloed dan weet ik t zeker Ik ben net weer bijna flauw gevallen dus mijn man komt mij zo ophalen op het werk!
Ijzertekort kan goed. Innesteling is het te vroeg voor; na 5 dagen komt je ei aan in je baarmoeder en daar zittie nog 2 dagen voor het innestelen begint. Daarbij; duizeligheid is geen bijwerking van innesteling. Hoop dat je je snel beter voelt.
Een dip hoeft helaas niet automatisch op een innesteling te wijzen. Was dat maar zo. Er zijn veel vrouwen met een of meerdere dips na eisprong. Helaas kun je aan je temp niet afleiden of het een innesteling is of niet. Uiteraard hoop ik dat wel voor je. Sterkte met je bloedarmoede! Hopelijk knap je gauw weer op!
Ok Thanx weer wat geleerd! Ik wacht even mijn bloed onderzoek af morgen en dan weet ik meer! Heb nog nooit problemen gehad met mijn ijzer/bloedarmoede maar als ik de klachten vergelijk lijkt het er zeker op.
Ok... Net de uitslag gekregen van mijn bloed onderzoek De waarders van ijzer en vitamines enz waren goed dus niks aan te zien toch moet ergens de duizeligheid vandaan komen want als ik een stukje loop moet ik gewoon wat vastpakken! Dokter belt straks....
Nou de dokter heeft gebeld en nog niks wijzer haha Hij zei dat de bloedwaardes super eruit zagen, geen ontstekingswaardes wat op evenwichtsstoornis kan lijken. Onderzoeken wezen uit dat het niet neurologisch is... Hij wist eigenlijk niet waar t vandaan kwam... Hij adviseerde om te wachten tot NOD, bleef ongi uit en was ik zwanger is dat de oorzaak. Mocht ik ongi worden gaan we verder onderzoeken
Heeft de huisarts ook op vitamine B gecontroleerd voor zover ik weet moet dat apart aangevraagd worden.
Ja hij zo uitgebreid mogelijk getest.. En op papier moest ik me kip lekker voelen.. Dus nu afgesproken dat ik mijn NOD afwacht want het komt vaker voor duizeligheid in het prille begin van zwangerschap dus mocht t dat niet zijn kijkt hij verder. Ik heb gegorgeld en geeft goede hoop lees dat veel meiden de eerste weken duidelijk zijn en ook vanaf een week voor NOD.. Nu sinds gister ook veel steekjes achter mijn tepels en dat herken ik duidelijk van eerste zwangerschap Dus wachten maar af, kan alle kanten op