Bah wat haat ik ongesteld worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Pff vandaag weer ongesteld geworden en wat haat ik dat zeg. Had zo gehoopt dat het deze maand weg zou blijven. Niet alleen omdat we zo graag een kindje willen maar ik ben er ook altijd zo ziek van :( de eerste 2 dagen zijn echt een hel! Braakneigingen, diarree, flauwvallen. Zit nu echt als een zombie op mijn werk.

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. We willen gewoon zo graag zwanger worden en dan valt het iedere maand weer tegen!

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey meid,
    Zeker vervelend en vooral als je ook nog zo ziek wordt.
    Sterkte ermee.

3. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Ha meis!

Getsie wat vervelend zeg! Je moet je zeker wel heel rot voelen nu!

Zet hem op!!

xxx

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    He bah, dubbel zo vervelend voor je omdat je er zo ziek van bent en graag zwanger was geweest. Sterkte!

5. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Jeetje dat zal zeker weer een teleurstelling zijn! en dan ook nog zo heftig ongesteld bah! :x
    Hopelijk volgende maand meer geluk, ik zal voor je duimen voor iedereen natuurlijk.

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.709
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heel herkenbaar,ik ben het ook spuugzat,maar dan denk ik weleens aan dames die helemaal niet ongesteld worden maar het wel graag willen om zwanger te worden en dan weet ik dat ik niet moet zeuren,maar elke maand die teleurstelling...het begint met echt op te breken...: (

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sterkte meis, wat voelt het dan als een dubbele straf - pijn en niet zwanger in deze ronde. Hoop dat het volgende keer raak mag zijn!

8. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey Meid,

Heel erg vervelend voor jou, kan je dan ook alleen maar veel sterkte toezenden. Iemand gaf mij advies op vitamienen pillen te kopen van de Etos, zwanger worden heten ze. Kunt het daar ook ff vragen. Nadeel is wel dat de niet heel goedkoop zijn en maar voor 1 maand in een doosje zitten.
    Ik ben hier afgelopen ma mee begonnen...baad het niet dan schaat het niet.

Veel geluk voor de komende maand, groetjes Lilly

PS: ik wil graag jouw cyclus teller kopiëren, maar ik weet niet hoe?? Ben nog niet zo lang lid hier en moet nog van alles uitvogelen. Kun jij mij helpen?

9. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Je kan zelf een banner aanmaken. In het balkje boven in met roze letters staat een beetje rechts banners. Daar kun je kiezen voor wat voor soort banner je wilt. Je krijgt dan een code die copiëer je naar je handtekening (die vind je bij je gebruikersinstelling).
    Succes!!

Deel Deze Pagina