Hey meiden, Pff vandaag weer ongesteld geworden en wat haat ik dat zeg. Had zo gehoopt dat het deze maand weg zou blijven. Niet alleen omdat we zo graag een kindje willen maar ik ben er ook altijd zo ziek van de eerste 2 dagen zijn echt een hel! Braakneigingen, diarree, flauwvallen. Zit nu echt als een zombie op mijn werk. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. We willen gewoon zo graag zwanger worden en dan valt het iedere maand weer tegen!
He bah, dubbel zo vervelend voor je omdat je er zo ziek van bent en graag zwanger was geweest. Sterkte!
Jeetje dat zal zeker weer een teleurstelling zijn! en dan ook nog zo heftig ongesteld bah! :x Hopelijk volgende maand meer geluk, ik zal voor je duimen voor iedereen natuurlijk.
Heel herkenbaar,ik ben het ook spuugzat,maar dan denk ik weleens aan dames die helemaal niet ongesteld worden maar het wel graag willen om zwanger te worden en dan weet ik dat ik niet moet zeuren,maar elke maand die teleurstelling...het begint met echt op te breken...: (
Sterkte meis, wat voelt het dan als een dubbele straf - pijn en niet zwanger in deze ronde. Hoop dat het volgende keer raak mag zijn!
Hey Meid, Heel erg vervelend voor jou, kan je dan ook alleen maar veel sterkte toezenden. Iemand gaf mij advies op vitamienen pillen te kopen van de Etos, zwanger worden heten ze. Kunt het daar ook ff vragen. Nadeel is wel dat de niet heel goedkoop zijn en maar voor 1 maand in een doosje zitten. Ik ben hier afgelopen ma mee begonnen...baad het niet dan schaat het niet. Veel geluk voor de komende maand, groetjes Lilly PS: ik wil graag jouw cyclus teller kopiëren, maar ik weet niet hoe?? Ben nog niet zo lang lid hier en moet nog van alles uitvogelen. Kun jij mij helpen?
Je kan zelf een banner aanmaken. In het balkje boven in met roze letters staat een beetje rechts banners. Daar kun je kiezen voor wat voor soort banner je wilt. Je krijgt dan een code die copiëer je naar je handtekening (die vind je bij je gebruikersinstelling). Succes!!