wanneer zijn jullie voor het eerst op vakantie geweest met een baby?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door winniethepoeh, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hebben geboekt en gaan 2 weken naar Lanzarote als Lara 6 maanden is. Wij hebben een villa geboekt met prive zwembad, barbeque, 2 slaapkamers, 2 badkamers, wasmachine, vaatwasser etc etc we hebben er nu al zin in!

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze oudste was 2 maanden oud toen we een midweek naar Center Parcs gingen. Dit ging perfect, we konden er lekker op uit omdat meneertje lekker in de bak van de kinderwagen kon slapen, we konden zelfs uit eten met hem.
    We zijn voor het eerst op vliegvakantie geweest toen hij 13 maanden oud was, naar Griekenland. Ook geen probleem.

Onze jongste was 3,5 maand oud toen we voor het eerst een weekendje weg gingen, weer naar Center Parcs.
    Dit ging ook goed.

Ik zou wel voor een beetje comfort gaan met een jonge baby. Dus een huisje ipv caravan.

3. jopuck

jopuck Lid

15 aug 2008
    93
    0
    6
    Rijssen
    Met onze oudste zijn we toen ze 2 maand oud was naar Belgie geweest (landal park) Is er goed bevallen, ik gaf ook borstvoeding dus onderweg lekker makkelijk.

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Met de oudste gingen we toen ze 1 jaar was en met de jongste waarschijnlijk als ze 4 maanden is.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Afgelopen weekend is Isabella voor het eerst op vakantie geweest, dus ruim 4 en halve maand :)
    Wel gewoon in NL hoor, we gaan straks in September naar het buitenland en dan is ze 9 maanden..

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Sam zijn eerste vakantie was naar Portugal toen hij net 4 maandjes was.... ik heb er echt zooo tegen op gezien, zag ijsberen op de weg... maar achteraf viel het zo mee... we stegen op en sam viel heerlijk in slaap in zn maxi cosi en werd wakker toen we er waren..... was gewoon super! lekker zwemmen met hem... en in de schaduw op een groot kleed liggen.. ik vond het ideaal!

we gaan nu over 2 weken naar Menorca met Sam van 2 en Tom (8 maandjes) en nu ben ik weer een beetje nerveus omdat het er nu 2 zijn haha

maar gewoon boeken hoor! het is zooooo leuk met een kleintje op vakantie! als je kan zou ik echt gaan vliegen, nu vliegen ze nog gratis, als ze 2 zijn betaal je bakken meer!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    We heben een huil baby gehad en we zijn hebben pas in augustus vorig jaar geboekt om in augustus in landal te zijn :)
    was nog genoeg plek en we kregen ook nog last minute korting, dus prima te doen! :) helaas heel slecht weer.. dus we zaten voornamelijk binnen en zwemmen kon toen niet langre dan half uurtje per dag.. wonder boven wonder, huilde hij daar niet en sliep hij als een blok gaten in de dag! ;)

morgen... slik... gaan we vliegen, dan is hij bijna 13 maanden... we moeten nog boeken, maar willen naar hurghada.. ik stik van de zenuwen over de reis.. hij is een niet stilzitter en ik ga schreeuwen als ik mijn zin niet krijg dreumes..

maar landal is dus wel goed te doen, al was ik wel heel blij dat we ons eigen babybedje bijhadden.. die van hun was echt vies en oud.. maar dat is ook logisch als ik lees hoeveel jonge gezinnen ernaartoe gaan! ;)

Deel Deze Pagina