Ik heb deze Timberlands voor mijn dochter besteld, maar ik ben ook zo aan het twijfelen. Is roze leuk of toch de standaard bruine. Wat zouden jullie doen?
als het schoenen zijn voor erbij zeg maar zou ik voor de roze gaan. de bruine vind ik persoonlijk niet mooi.
Mijn dochter heeft vorige winter de roze gehad! Stonden haar super stoer maar toch meisjes achtig. Ik heb voor mijn zoontje nu de bruine gehaald
En ik heb voor aankomende winter deze voor mijn dochter gekocht, het klassieke model in lavendel kleur.
Die lavendel zag ik ook, leuk!! Mijn man vond het een domme keuze, roze schoenen, omdat het nergens bij zou staan, gekke kleur etc. Ik heb een kaki parka jas bij besteld. En voor de rest heeft ze veel spijker en neutrale kleuren aan.
Mijn man vond ze juist gaaf haha! Ik dacht eerst ook dat het lastig te combineren was maar dat valt mee hoor! Winterjas wel neutrale kleur inderdaad. (Licht)grijs staat er ook leuk bij
Roze is leuker dan de bruine. De lavendel is ook super mooi maar lijkt me sneller vies worden in de herfst/winter. Roze is echt een goece keuze
heel erg gaaf, owww, slecht dit te zien, die lavendel zijn ook zo mooi... Ik houd er wel van net wat anders dan standaard maar toch gewoon normaal..
Leuk zijn ze he Ik zou ze gauw bestellen als je twijfelt, want ze gaan hard. Ik had liever Clarks voor meisjes, maar die zijn nergens meer te verkrijgen. Echt zo jammer want die had je in hele mooie kleuren en stukken goedkoper.
Hier hebben ze bijna altijd wel een paar roze schoenen (wel vaak fuchsia), kan bij heel veel dingen prima.
Oeh, die roze zijn mooi! En zeker voor een meisje. Ik ga ook maar eens kijken of ik die kan kopen voor mijn dochters...
clarks eigen website dan? die leveren ook snel, geven kortingsbonnen etc! ik zou voor rose gaan. past bij alles ook bij kaki vind ik.