hoii Mijn dochter is 31 maanden oud en wij zijn sinds maandag bezig met zindelijkheidstraining. Het ging heel goed vandaag ook zij heeft elke keer zelf gezegd dat ze moet plassen. In de avond zei ze dat ze pijn had en deed beetje moeilijk met plassen. Kan ze misschien blaasontsteking hebben. 3 maanden terug had ze wel blaasontsteking gehad daarom denk ik nu dat zij het weer heeft. Is dat mogelijk met zindelijkheidstraining en als ze het toch heeft moet ik doorgaan of juist stoppen. Heeft iemand ervaring hiermee?
Ze is dus 2,5? Ja, tuurlijk kan dat. Urine even opvangen en voor de zekerheid bij huisarts na laten kijken zou ik doen. Ik zou wel gewoon doorgaan met zindelijk worden.
Urine wegbrengen naar de huisarts. Volgens mij kan je die sticks ook zelf kopen (als ze het vaker heeft wel handig om in huis te hebben). En je kunt gewoon doorgaan.
Ja juist met zindelijkheidstraining. Ze plassen dan soms niet helemaal goed uit. Het ene kind is er ook wat gevoeliger voor dan het andere. Probeer haar wat langer te laten zitten met plassen. Boekje, liedje etc
31 maanden? Ruim 2 jaar dus. Ja dat kan. Ik zou het even laten testen. Zeker als ze zelf aangeeft dat het zeer doet.