Hoi meiden, Mijn neefje wordt binnenkort 3 en mijn schoonzusje heeft een step gevraagd voor zijn verjaardag. Ze had zelf nog geen idee welke step. Wel leek het haar ivm stabiliteit fijner om een step met drie wielen te kopen. Iemand tips?
Hmm hier eentje van puky met 2 wielen... Maar die stabiliteit was hier nooit zo'n issue eigenlijk En ondanks dat we hem al jaren hebben ziet hij er nog steeds prima uit. Deze dus... Laag stepje want onze dochter was nogal klein. Maar hij stelt heerlijk en heeft tot nu toe eigenlijk geen onderhoud nodig. Hard rubber bandjes dus het rijdt goed maar je hoeft niet te pompen. (En ja ze hebben hem ook in het blauw.) En ze hebben ook van dat merk steppen met een groter wieltje voor en dan 2 kleinere wielen achter.
Ja die hierboven hebben wij nu ook voor de jongste. Met grote rubber banden. Erg leuk ding en zelfs de oudste kan er goed mee steppen.
Bedankt! Ziet er inderdaad stevig uit! Mijn zoontje heeft een driewieler van Puky, ook een stevig ding. Goed merk, lijkt me.
Ik zou voor een step met 2 wielen gaan (mits er geen motorische problemen zijn). Goed voor het evenwicht en dan heeft hij er langer plezier van. Deze heeft mijn zoon, via mp ooit gekocht en hij vind het geweldig omdat er een zadeltje opzit. Misschien is deze wel net iets te grof voor een net 3 jarige, dus dan zou ik ook voor een Puky gaan. Kwalitatief niks mis mee. Wij hebben er een loopfiets van, waar mijn zoontje heel veel schik mee heeft gehad.
Pucky heeft ook een step met 3 wielen. Die hebben wij voor onze 3 jarige dochter gekocht. Zoon heeft ook een step van pucky, die met 2 wielen. Dochter stept daar ook wel eens op, maar die vindt ze wat lastig. Ze vindt die met 3 wielen fijner.
die romy 1979 plaatst stepte mijn dochter met 3/4 jaar ook op, terwijl het een klein ding is en motorisch niet altijd even handig ging het erg goed. Inmiddels heeft ze zo'n aluminium stepje