Wanneer zit er genoeg HCG in je urine

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik heb even een vraagje ik ben nu 9dagen over tijd heb al 3x getest allemaal negatief alleen nou was het bij me moeder pas positief bij 2maanden en bij me schoonmoeder pas bij 3maanden.
    Ik heb wel allemaal vage symptomen zoals
    raar gevoel in me buik (ongi-gevoel)
    veel plassen
    gevoelige tepels
    veel honger
    af en toe met vlagen misselijk

Is er iemand bij wie de test ook pas heel laat positief gaf en na hoeveel dagen was dat bij jullie?

Groetjes

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Het komt wel eens voor dat meiden laat positief testen. Vanaf de innesteling wordt HCG aangemaakt. De hoeveelheid HCG verdubbelt iedere dag. Wat je teveel aan HCG hebt in je bloed wordt via je nieren eruit gehaald en dat plas je dan uit. In principe betekent dat dat je vanaf je NOD voldoende HCG in je urine hebt om dat met een thuistest aan te kunnen tonen. Sommige vrouwen maken niet zoveel HCG aan, dus zit er ook niet zoveel HCG in je urine. HCG is in je bloed veel eerder aan te tonen. Even langs de huisarts voor een bloedtest kan geen kwaad als je meer duidelijkheid wil!

Het is trouwens wel erg laat bij je moeder én je schoonmoeder dat ze positief testten en erg toevallig dat dat bij allebei was! Maar je moet er wel rekening mee houden dat dat erg lang geleden is en de testen flink zijn verbeterd en gevoeliger geworden.

Is je cyclus altijd regelmatig? Slikte je de pil? En hoe lang ben je daarvan af?

3. Niet meer actief

Dankje ik denk dat ik volgende week als ik nog niet ongi ben maar even een bezoekje breng aan de dokter

En ja met cyclus is regelmatig ben vanaf december gestopt met de pil die ik 8jaar heb geslikt..

Groetjes

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik reageer even snel...dat je moeder en schoonmoeder misschien laat reageeren is omdat ze vroegen niet zulke testen hadden....soms moest je wel 4 weken overtijd zijn kon je pas beginnen met testen nu kan het steeds eerder....

snappie...maar hoop voor je dat je snel zwanger bent!

5. Niet meer actief

Ja dankeje :) hoop het zelf ook natuurlijk..
    groetjes

6. Everin

Everin Lid

3 aug 2006
    22
    0
    0
    Bij mij was de test pas 3 weken na mijn nod positief (toen was ik dus al 5 weken zwanger)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zo te zien ben je toch wel zwanger? Toch een positieve test gehad?

Deel Deze Pagina