Hallo, Ik ben vorige week op vakantie geweest en toen is er iets gebeurd met een jongen en mij.. ik ben sinds 2 maanden gestopt met de prikpil. En helaas had ik te veel gedronken en heb het niet veilig gedaan. Ik ben naar de dokter geweest om te vragen wat ik nu het beste kan doen aangezien ik al 3 jaar niet meer ongesteld ben geweest vanwege de prikpil. Ik ben een paar weken geleden ongeveer 1 dag ongesteld geweest dat was dus weer de eerste keer sinds 3 jaar.. hij zei dat het misschien wel mogelijk is dat ik zwanger ben, tenminste er bestaat wel een kans. Ik zou nu eigelijk ongeveer weer ongesteld moeten worden en mag over paar dagen een test doen. Ik heb net is gekeken naar de symptomen en eerlijk gezegt heb ik er best veel. Maar het gekke is, ik ben vaak vermoeid, heb altijd al last van me darmen gehad en krampen en misselijkheid, heb snel hoofdpijn enz. Ik ben best gevoellig en wordt snel ziek. Dus ik kan eigelijk helemaal niet weten of dat die symptomen zijn dat ik misschien toch zwanger ben, aangezien ik daar al jaren last van heb. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... dat afwachten duurt me te lang ik wil het nu weten . Ik vind mezelf veel te jong om het te houden aangezien ik pas 18 ben en nog helemaal niet met kinderen bezig ben. Maar aan de andere kant twijfel ik wel als het toch zo zou zijn. xxx