als hij ook echt daadwerkelijk aan het daten wil en niet iets van een inschrijving van vroeger is dan hem lekker de vrijheid geven om te gaan daten, mijn koffers pakken en wegwezen.
vragen waarom ie dat gedaan heeft (al lijkt me dat duidelijk) en daarna waarschijnlijk zijn spullen inpakken.
Is het jou overkomen dan? Tja als ik mijn man erop betrap dan zou ik hem vragen wat zijn doel is om zich daar in te schrijven. Wil hij vriendschappelijk contact, meer mensen leren kennen via internet of een relatie met een ander zodat ie jou gaat dumpen? Ik zou ook even zijn profiel willen inzien als hij er één heeft aangemaakt...
ik zou daar dan ook een account aanmaken en op zijn profiel gaan reageren. (wel anoniem dan he!) kijken hoe hij reageert.
Zou eerst heel goed met hem praten en willen weten wat de reden is waarom hij zich heeft ingeschreven... Stel als hij daadwerkelijk opzoek is naar een date dan kan hij op sodemieteren
nou idd het is mij overkomen we zijn al 7 jaar samen heb vandaag ontdekt dat hij sindskort een account heeft op een datesite foto erbij en zijn profiel ingevuld en al hij heeft zelfs de reacties bekeken die hij had van vrouwen maar volgens mij niks terggestuurd heb hem gebeld ik was razend hij zegt dat hij alleen wou kijken omdat het een programmatje is voor op zen mobiel toen zei ik dus als je kijkt hoef je niet een compleet account aan te maken (lijkt mij) hitoen zei hij dus dat het dom was om het programma te downloaden en zijn gegevens in te vullen maar ja als het programma speeddate heet weet je toch al wat het is en download je het niet lijkt mij.
Ik zou allereerst een heeeel hartig woordje met hem gaan spreken, en aan de hand van zijn reactie stappen ondernemen. Of ik de relatie zou verbreken weet ik niet, maar ik zou wel willen weten waarom hij zo'n account aan heeft gemaakt. Hij moet ook met mij in een relatie willen zijn, en zo ja dan moet hij daarvoor gaan en niet van twee walletjes willen eten. Ik ben meer waard dan dat.
vragen waarom, het het laten uitleggen. Vertellen dat het me onzeker maakt en dat als hij beter kan krijgen hij dat lekker moet gaan, maar dat ik er niet op ga zitten wachten. Nu antwoord, Ja voor relatie... tabee. Niet voor relatie; haal dan t account weg, want heb je dan niet nodig.
Sorry, maar ik vind het echt zoiets onschuldigs, zou echt nooit een relatie daarvoor verbreken... Natuurlijk is het niet zo leuk en niet echt aardig, maar ik vind het net zoiets als op internet chatten ofzo. Ik zou er gewoon neit meteen eits achter zoeken. Kan ook gewoon zijn dat hij wil kijken hoe hij nog op de markt ligt ofzo toch? Als hij echt een date heeft gehad is het natuurlijk een heel ander verhaal...
Ik zou er zeker niet meteen de relatie voor verbreken en ook 'nog een kans geven' vind ik overdreven. Ik moet zeggen dat ik me kan voorstellen dat mensen wel eens nieuwsgierig zijn te zien hoe ze nog in de markt liggen, zogezegd Ik zou wel een goed gesprek met hem aangaan over het waarom en wat hij van plan was met de reacties...! Maar verder til ik er niet zwaarder aan dan aan een avondje in de kroeg (de real-life-versie van een datingsite, wat mij betreft).
In eerste instantie heeeeeel erg boos worden en als ik gekalmeerd zou zijn, zeker om uitleg vragen. Ik zou niet door dit feit mijn relatie verbreken, maar wil wel een heel goed gesprek.
Ik zou denk ik erg verdrietig zijn.. Waarom zoekt hij een date terwijl hij " thuis" en vrouw en kind heeft.. Hij moet wel met een hele goede verklaring komen..