dames help helderrood bloed!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mientje1982, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    wat wordt verstaan onder helderrood bloed.

is dat rood bloed of licht roze bloed. wie kan me helpen

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dat is hartstikke rood bloed en geen roze afscheiding!
    Wat is er aan de hand meid? Ben je bang voor een miskraam?
    Als het rosige afscheiding is dan kan het nog innestelingsbloed zijn zoals ze dat noemen. Je baarmoedermond is nu erg doorbloed ( ik weet niet hoever je bent, ma neem aan dat je zwanger bent:) Nog gefeliciteerd trouwens;) ) ma als je bijv geslachtsgemeenschap hebt gehad kan het zijn dat er een bloedvaatje is gesprongen of waardoor dan ook. Als het nou helderrood bloed is ( echt rood bloed! ) dan zou je het even in de gate moeten houden of je krampen krijgt en hoelang het bloeden aanhoud, er zijn namelijk wel meerdere vrouwen die om de een of andere reden bloed verliezen tijdens de zwangerschap ( ook helderrood bloed!) maar dat blijkt dan geen miskraam te zijn en ook niks om hun zorgen over te maken )
    Succes meid en hoop dat er niks aan de hand is!
    Liefs Adorable

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Wat een schrik he.
    ik ben zwanger en heb sinds paar dagen bruinverlies. vorige keer ook gehad en dat werd een mk werd a lsnel rood daarna, dat wel:(
    nu is t bruine gestopt en heb vanaaf een echo dus ben benieuwd, ben wel hartstikke bang
    snap wel dat jij ook geschrokken ben van de bloeding?( of ben je niet zwanger? jahwel toch? kan t nergens vinden)
    mocht je zwanger wezen gewoon even contact opnemen want het kan alle kanten opgaan maar ik snap hoe je je voelt.
    liefs

4. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    dames bedankt voor jullie reactie. maar ben 9 juli bevallen.

in heb anaal helder bloed. dan bruinige verlies hoef je je geen zorgen over te maken hoor dat had ik ook tijdens de zwangerschap. dat is gewoon oud bloed.

5. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dat vaker gehad? Toevallig nadat je naar de wc bent geweest om te poepen? Kan namelijk zijn dat het een aambei is wat is gaan bloeden. Als je rood bloed in de pot ziet zitten, er bloed aan het wc papier zit of over je ontlasting heen komt het waarschijnlijk daarvan. Als je bloed door je poep heen hebt zitten zit het probleem waarschijnlijk wat hoger. Of als je echt hele zwarte poep hebt dan zit het probleem hoog in je maag/darmstelsel.

Hoe dan ook als je het vaker hebt/krijgt altijd even mee naar de huisarts.

Deel Deze Pagina