Hey meiden, Bij mij was het bij week 8 echt zo erg, dat ik een hogere dosis medicijnen kreeg, nu met de medicijnen gaat het nu de 10e week veel beter, vandaag zelfs lekker warm gegeten, heerlijk! Ik moet ineens wel super veel plassen, echt plotseling gekomen en het lijkt ofdat de erge misselijkheid nu plaats maakt voor rare ongesteldheidskrampen en pijn in mijn buik. Toch vind ik dat minder erg als die erge misselijkheid! Ik hoop dat ik snel over mn piek heen ben en voor andere hoop ik dat ook. en nog n tip! winegums! klinkt heel raar maar het helpt me, gewoon elk kwartiertje een winegum in mn mond, niet heel de dag door natuurlijk maar vooral smiddags wil het me helpen.
nou, denk je dat het effe lekker gaat, begin je net als een gek over te geven en had nog wel zo lekker gegeten vanmiddag! ik zag het ook helemaal niet aankomen, ineens moest ik overgeven. hebben meer mensen dit? zou het eten dan toch niet lekker zijn gevallen? eten jullie altijd meteen weer wat na het overgeven of is dat niet slim?