Hallo Vanaf hoe maandje slapen jullie kindje door? Mijn kleine man is nu 3 maanden en slaapt nog steeds niet door. Gisteravond had hij zijn laatste fles om 22.00 uur, toen kwam hij om 2 uur en om half 6 weer , en dan 8 uur wakker. Is dat normaal?Want om eerlijk te zeggen ben k kapot ,zo moe. Bedankt alvast Gr
tja er valt weinig aan te doen hoeveel voeding krijgt hij overdag? kan het niet gewoon zijn dat hij overdag niet genoeg krijgt waardoor hij zo vaak komt? hier twee vroege doorslapers (allebei binnen twee weken)
Hallo Omdat hij heel erg last heeft van harde ontlasting krijgt hij comfort, 180 5x op een dag, laatste dan om 2200 uur meestal. Denk je dat ik een schepje extra friso in zijn laatste fles moet doen? Maar dan ben k bang dat hij helemaal niet meer kan poepen. Overdag slaapt hij ook heel weinig, half uurtje meestal. Volgens t cb verliest hij veel vocht omdat hij zo bewegelijk is,dus ook meer wilt drinken. Gr
valentijn sliep al bij 3 weken door, misschien kan je die voeding voor hongerige baby's geven voor hij naar bed gaat
Ja zonder problemen drinkt hij ze helemaal leeg,K had eerst ook friso extra omdat hij steeds meer wilde drinken, hij woog met 2,5 al 5600.Maar met extra ben k nu gestopt omdat hij daardoor moeilijk on poepen. Maar misschien dat ik t nog wel in zijn laaste fles kan doen,kijken of dat helpt. gr
Mijn nichtje kreeg een beetje extra water in de fles om beter te kunnen poepen (200 water + 6 schepjes?). En wat betreft de nachten: ik heb, helaas, op een paar uitzonderingen na, tot zes maanden 's nachts gevoed. Ik geef bv, dat was wat dat betreft wel makkelijk, maar ik ben bang dat je er toch doorheen moet. Doorslapen kun je niet forceren. Wat ik wel merkte was, dat wanneer ik haar wakker maakte voor een laatste voeding rond elf uur, ze dan eerder weer kwam. Ik weet niet of je dan nog uitkomt met de voedingen? Ik laat haar nu liggen vanaf een uur of acht en zie wel hoe laat het wordt. In het begin was dat rond drie/vier uur en dat schoof steeds verder op. We zitten nu tussen zeven en acht uur 's morgens, maar ze is dan ook al zeven maanden.
Joris sliep door vanaf 3,5 maand. Kwam ook vaak 2x in de nacht voor die tijd en ineens van de een op de andere dag sliep hij door...
Niels slaapt sinds twee weken door. Ik heb hem op een gegeven moment overdag wat meer voeding gegeven, omdat ik het idee had dat hij nog honger had na z'n flesje. Weet overigens niet of het daardoor komt dat hij nu doorslaapt, want nu eet hij weer net zoveel als dat hij eerst deed.
3 maanden is nog erg jong om door te slapen hoor. Een groot deel van de babies trekt pas na een maand of 8 een nacht door. Als hij nu elke ancht wakker is, betekent dat gewoon dat hij lichamelijk nog niet aan doorslapen toe is.
Hoi, Hier ging ze vanaf 3 maanden doorslapen. Misschien moet je het laatste flesje iets later geven tegen 23.00 uur en dan misschien iets extra's erin. Heel soms kwam de kleine in het begin nog, maar met een speentje was ze dan tevreden.. ik weet niet of dat bij jullie helpt?
Milan gaat richting de 11 maanden en slaapt ook nog niet door, gemiddeld kan ik er ook nog 3 keer op een nacht uit.Inderdaad erg slopend, dus ik begrijp je helemaal. Hier ook al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat. Mocht je de gouden tip krijgen dan lees ik hetvanzelf mee. Heel veel succes!
een druppeltje olie door de voeding doet ook wonderen om je kindje weer te laten poepen als het hetm echt dwars zit... Je meot dingen toch gaan uitproberen op een gegeven moment..Probeer gewoon eerst eens 4 comfort en 1 schep hongerige beebsen voeding...en dan bouw je dit op na bv 3 om 2 of 2 om 3.... succes!
Als ik dit zo lees...pfff.... Hoe doe je dat dan met je werk? 3x per nacht eruit en dan werken...nou...dat zie ik niet zitten hoor! Gelukkig hoef ik nog niet te werken en heb dus nog hoop dat Ruben voor die tijd doortukt maar anders mag ook manlief inspringen hoor. Nu komt hij 1x tussen 3.30 en 4.30....is dus te doen
je kleintje is pas 3 maanden! Geef het de tijd. Ik weet hoe het is als je nacht in en nacht uit moet! Helaas kan je er vrij weinig aan doen. Ikkan je ook geen tips geven want ook al slaapt die van mij door, ik moet er nu ook nog een paar ker uit voor zijn speen! succes meid
Daan is bijna 9 maanden en heeft de afgelopen nachten pas "doorgeslapen" tot..jawel...kwart over 5! Moet wel zeggen dat we een paar weken geleden met Pepti zijn begonnen en dat nu bewezen is dat hij KMA heeft...Hij is dus opgeknapt van zijn KMA dieet.. Snap je gesloopte gevoel helemaal!Ik heb het geluk dat ik pas 1 feb weer begin met werken, ik hoop dat hij het doorslapen dan helemaal door heeft Sterkte met de nachten, klinkt afgezaagd, maar probeer je erbij neer te leggen...
mijn kindje ook! plotseling van de een op de andere dag, sliep hij door.. dat was zo'n twee weken geleden.. dus met 3 maand en 1 week
sophie is 3 maanden, 5700 gram, krijgt 200 cc (kruidvat)voeding om 7,11,15,19 en 22. om 22uur dus de laatste fles en moet haar om 7 uur wakker maken.
Ik denk dat je kindje nog wel erg jong is om door te slapen hoor! Zoals al gezegd werd gaan de meeste kindjes pas na 8 maanden doorslapen. Dat is heel normaal, de laatste fles of zo aanpassen zou ik persoonlijk nog niet doen, je kindje is nog maar zo jong. Hier wordt ik minimaal 1 maar vaker 2 keer gewekt door een hongerig kindje. Lieve heeft in het begin een paar keer de nachten doorgeslapen (d.w.z. 6 uur achter elkaar) maar dat was van de een op de andere dag over en ze heeft het nu alweer maanden niet meer gedaan. Succes en heel veel strekte met de gebroken nachten!