wanneer zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Wanneer konden jullie kleintjes alleen zitten?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman is nu 9 maanden en ze kan nu redelijk goed alleen zitten.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zo rond de 8 a 9 maanden zat Lotte echt stevig, voorheen kon ze ook wel zitten maar met een duwtje lag ze net zo snel weer om :)

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn zit nu behoorlijk stevig, ze is 7,5 maand.
    Ze kan zich herstellen wanneer ze haar evenwicht verliest, behalve als ze iets wil hebben wat ver voor haar ligt, dan wil ze nog wel eens naar voren kukelen.

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik ben zo benieuwd wanneer Esmee uit zichzelf gaat zitten, dat ik bijvoorbeeld bij de box kom en denk HE ze zit, lijkt me zo gaaf! Zal wel een verrassing zijn...

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha zo gaat het meestal niet hoor ;)
    Het zitten moet je oefenen met je beeb.
    Iman kan wel al zitten, maar nog niet zelf gaan zitten...

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

faytje was ook ongeveer 8a9 maanden en idd veel oefenen.
    het si zo leuk als ze het door krijgen super!
    ze loopt nu ook achter zon loop wagen zo schattig!

8. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    Noa is nu bijna 8 maanden en zit sindskort redelijk stevig. ze valt in elk geval niet meer bij elke beweging om. Leuk om te zien en ze heeft er veel plezier in :)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick zat met 6,5 maand al heel stevig, maar gaat sinds vorige week (dus met 8 maanden) zelf zitten. Hij rolt eerst naar zijn buik, gaat dan op handjes en knietjes zitten, vouwt een beetje min of meer onder zijn buikje en duwt zich dan naar zitpositie. Hij probeert nog wel af en toe om liggend vanaf zijn rug te gaan zitten en doet dan veel buikspieroefeningen maar zo gaan zitten lukt hem dus niet.

Ineens gaat hij ook (sinds vorige week) zelf staan in de box, wel grappig.... dat gebeurde dus echt als een verrassing (hij was gaan zitten had ik gezien en toen ik nog eens keek stond hij ineens :confused: )

10. gizzy

gizzy Actief lid

24 apr 2007
    150
    0
    0
    jeetje wat vroeg al zeg! echt heel leuk!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, ik moet zeggen dat ik blij ben dat hij het nu zelf kan.......*pfffffffffff* wat een stress iedere keer als hij het probeerde was het brullen geblazen omdat het niet lukte, en had ik hem dan eenmaal neergezet dan wilde hij weer wat anders.....

Nu moet hij alleen nog oefenen met een zachte landing bij het gaan zitten vanuit staan....maar goed dat er een dikke pamper om die billen zit, hihi!

12. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Goh wat gaat het hard met iedereen hier...
    Lucas is z'n luierd die kan als hij wil en een beetje doorzet omrollen van rug naar buik en weer terug. Heeft hij pas 4 a 5x gedaan. Meestal ligt hij op z'n zij en vind het dan wel best.
    Zitten gaat sinds kort wel beter. Het is nog niet echt stevig, maar hij vind het echt prachtig! Beter dan het omrollen en om al te spreken over kruipen. Af en toe krijgt hij zijn benen onder zijn lichaam maar dan houd het wel op.
    Begin echt te denken dat Lucas wel erg ver achter begint te lopen als ik dat zo hoor...

13. Es1981

Es1981 Actief lid

inkie24jr: Iedere beeb doet het op zijn eiegn tempo hoor. Ik zou me er niet te druk om maken.

14. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Inderdaad iedere beeb doet het op zijn eigen tempo.Lisa draait soms (niet iedere dag) van rug naar buik ,maar komt nog niet zelf weer terug.Ze heeft wel al 6 tanden.En begint al echt te brabbelen en keihard te lachen,alles op z'n tijd zal ik maar zeggen.

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    volgens mij met 7,5 maand. En dan bedoel ik dat ze helemaal zelf gaat zitten (vanuit een kruiphouding of zo) en dan weer zelf verder gaat met een volgende beweging. Er komt geen mama aan het zitten te pas, zal ik maar zeggen.

Deel Deze Pagina