Zo, hier ben ik weer es met een vraag. Op het forum vd december mama's zijn veel beebs die meteen na de 1e voeding weer gaan slapen. Fynn doet dat dus echt niet Meestal gaat ie ongeveer 2 uur later nog ff slapen. Voel me dus best zielig dat ik niet ook 's ochtends m'n bed weer in kan Zoek nu dus lotgenoten!
Sorry ben geen lotgenoot..... Amber komt meestal om 06.00 uur, maar gaat daarna weer terug tot een uur of 8... Geef je de 1e voeding boven op bed? Ik doe dat wel, maar geef ik de voeding bijv beneden, dan wil ze ook niet gelijk weer terug... Ik hou de 1e voeding zonder wat zeggen heel saai op bed bij ons en verschoon ook geen luier (tenzij ze gepoept heeft natuurlijk)en zo lukt het wel.... Liefs sas
Ik voed 'm ook in bed en verschoon dan eerst z'n luier, dan nog even rustig tegen me aan liggen en dan leg ik 'm weer terug in z'n wieg, die staat trouwens nog naast m'n bed dan slaapt hij zo nog 2 uurtjes door!
Lynn heeft het de 1e tijd wel gedaan. Direct na de voeding weer slapen. Nu al sinds 1,5 maand niet meer. Vanmorgen zat ik om half 7 beneden met een wakkere dame Slaapt hij overdag wel lekker? Lynn sliep 's ochtends dan wel veel, maar de rest van de dag niet meer.
Hier een lotgenoot! Mila was vanaf t begin al om 7 uur wakker en ging er dan pas om 9 uur weer in. Nu dus nog. Ach, t went, zullen we maar zeggen!
@Dani: Yes, een lotgenoot Fijn om te weten. En idd, het went wel. Waarschijnlijk gaan alle beebs als ze ouder worden niet meer slapen 's ochtends en dan zijn wij het tenminste al gewend @Chacha: 's Ochtends slaapt ie een uurtje. 's Middags ook een uurtje en soms zelfs 2 uur. Maar dat is het wel zo'n beetje.
hoeveel voedingen geven jullie dan? De mijne krijgt om 0645 en dan om 1200. Geef ik om 600 al en dan om 9 uur weer, dan kom ik echt niet aan de vijf voedingen op een dag... Maar de laatste dagen is onze kleine 's ochtends vanaf half vijf klaarwakker... Moet het dus echt rekken en weet niet zo goed hoe ik de vijf flessen moet indelen...
@Anita: Fynn krijgt tussen 7.00 en 8.00 z'n eerste fles (ligt eraan hoelang ik het kan rekken). Gemiddeld dus om 7.30. Daarna om 11.30, 15.30, 19.00 en 22.30. Maar soms wil ie ook al om 6.00 uur een fles. Dan rek ik de volgende tot 10.30, 15.00, 19.00 en 22.30
Fabian slaapt ook niet meer hoor. Al heb ik wel het geluk dat hij pas om 09:00 uur a 09:30 uur wakker wordt en dan zijn eerste fles krijgt. Hij gaat dan vanaf een uur of 11 weer slapen.
Hallo, Mijn zoon heeft eigenlijk direct dag en nacht van elkaar gescheiden denk ik zo want overdag wil hij niet slapen of toch bitter weinig en snachts slaapt hij goed!