om de hoeveel tijd nieuwe schoenen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn dochter heeft nu haar 3e paar schoenen. Ze was wel heel vroeg met lopen, maar ze doet echt niet lang met schoenen. Ik zag vanmorgen dat haar voeten alweer behoorlijk gegroeid zijn, dus moet weer rekening houden met nieuwe schoenen denk ik. Nu is dat met de uitverkoop niet zo erg, maar ik vraag me af, wanneer gaan ze ongeveer een half jaar met een paar schoenen doen?
    Ze is nu bijna 18 maanden.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dat is heel verschillend, ligt gewoon aan hoe snel de voetjes groeien....is per kindje verschillend!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter groeit helemaal niet hard niet met kleding en niet met schoenen. Dus ja zij doet wel lang met kleding en schoenen, maar dat is toeval. Verder kun je er weinig van zeggen ben ik bang.

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Jayden heeft nu zijn 5e paar. Maar krijgt er altijd 2 per 4 maanden zo ongeveer. Dat zijn volgens de verkoopster die me altijd helpt ongeveer de richtlijnen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.834
    113
    Jesper heeft nu zijn 3e paar en hij loopt nog maar een maand of 4,5. Zijn voetjes groeien zo hard. Hij begon met 21 en heeft nu al maatje 24.. Durf niet zo goed heel dure schoentjes meer te kopen, want het gaat zo snel.

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft met zijn eerste paar schoenen 1.5 maand gedaan. Dit paar gaat langer mee zo te zien, maar 4 maanden zie ik niet gebeuren.
    in de schoenenzaak zeiden ze dat het nu 2-4 maanden is en pas vanaf een jaar of 4, dat ze 6 maanden met een paar kunnen doen.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Hier gaat het echt in een soort groeispurten. Sommige schoentjes paste ze wel een maand of 4 a 5, maar sinds kort zijn ze opeens weer gaan groeien. Heb al haar tweede paar sandalen moeten kopen na 2 maanden en hoop dat ze het daar tot eind zomer mee doet.

8. Voor Jelle heb ik met ongeveer 16 maanden zijn eerste schoentjes gekocht. Eerst zijn voetjes laten opmeten; maatje 21 moest ie hebben. Anderhalve maand later kreeg ik ze bijna niet meer aan, heb ik zijn voetjes weer laten meten: maatje 23 maar liefst!
    Zijn voeten waren in anderhalve maand tijd dus 2 maten gegroeid. Meteen nieuwe schoentjes gekocht dus, dat is nu 2 weken geleden. Maar ja, met dit weer loopt ie meer op blote voetjes, dus de dure schoentjes worden zo niet veel gebruikt; straks is ie er alweer uitgegroeid voordat ie ze veel aangehad heeft. Want volgens mij gaan ze al een stukje lastiger aan dan toen ik ze kocht...

Deel Deze Pagina