Wanneer zitverkleiner uit Maxi Cosi?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Dolce82, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Mijn zoontje is 16 weken en weegt een kleine 6kg.
    Wij hebben een Maxi Cosi Cabriofix. Ik vind dat hij zo krap zit met de zitverkleiner er nog in, maar als ik hem eruit haal zit hij precies zo "diep".

Wanneer haalden jullie de zitverkleiner eruit?

Moet er wel bij vertellen dat er in de Maxi Cosi een Lodger Bunker ligt..

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik heb het schuimrubber eruit gehaald en terug in de MC gedaan, die nekrol vervangen Door een sjaal. Hij is met zn 8 weken heel breed, en bleef maar krijsen.
    T schuim zit onder de badstof hoes en de sjaal stop ik steeds netjes strak langs zn hoofd als hierin gaat.
    Zelfde idee, andere uitvoering.

3. Muoike Connie

16 jan 2015
    30
    0
    0
    Werkzoekend
    Fryslan
    Hallo,

Ik heb de verkleiner niet eens gebruikt voor onze kleine. Hij woog in het begin 4 kilo.
    Ik weet niet waarom, maar hij zat zo hoog met dat ding erin.
    Hopelijk heb je er wat aan :(:(:(:(

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat wij met 8 maanden dat ding er nog in hadden. Anders zat hij veel te rechtop voor mijn gevoel. Ik heb een erg schuine zitting in de auto en 1 keer gehad dat mijn zoontje in slaap was gevallen met zijn hoofdje voorover.

5. violetta

violetta Niet meer actief

Moet zelf even bekijken hoe hij zit zonder. Hier binnen2 weken er al uit. Zl moest zo hard huilen als jij in mc gezet werd. Zat gewoon niet lekker voor hem. Zonder zit stuk beter. Verder ook niks anders erin gemaakt. Hij doet het prima zo

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Op onze besafe (maxicosi van niet maxicosi merk haha) staat bij 4 maanden en/of 65 cm.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    nou hier ook al snel eruit hoor, kind zat helemaal opgepropt en met een half dubbelgevouwen nek...

8. misa

misa Niet meer actief

Hier de mc pebble gehad. Ik heb het stukje onder zn billen er al vrij snel uitgehaald. Ik vond het een heel gekke houding. Het hoofdding... Tja hoe oud waren ze...... Weet ik niet meer. Maar als het niet meer goed passend zit, dan maar beter eruit!

Ik weet dat de cabriofix niet twee losse delen heeft, maar dat je het kussentje onder de billen wel uit het stofje kan halen. Dan hou je een hoofdsteun over. Als die ook krap wordt, gewoon eruit laten.

En dat diep erin liggen is niets mis mee..!

Deel Deze Pagina