ging even haar voeten opmeten en haar schoenen zijn toch al niet al te ruim meer! Heb nu schoenen besteld bij omoda, dus als ze goed zitten toch geslaagd! Waren 70 euro overigens, mijn oog was er al op gevallen
Ik heb vorige week schoenen voor mijn dochter gekocht. Ik ben altijd te laat omdat ik afwacht, dus nu maar eens op tijd. Ik probeer altijd dr. Visser van Scapino te scoren, want die zijn heel goed getest, helemaal van leer en dan toch niet duur (34,95).
Heb vandaag 2 par clarks zomerschoenen voor d'r gekocht bij dolcis. Was een actie, 2e paar 50%. Was nu maar 90 euro kwijt voor 2 paar
In de schoenenspeciaalzaak waar ik ga verkopen ze voor jongens Track Style en Piedro. Ik was 79 kwijt voor zijn dichte zomerschoenen en 102,95 voor zijn sandalen... Maar ja het zijn supergoede schoenen in de juiste breedtemaat en dat vind ik heel belangrijk.
ik was voor 3 tientjes klaar vanmiddag. Ik geef voor mezelf nog niet eens voor 100 euro aan schoenen uit, dus laat staan voor mijn kleintje die er de volgende zomer toch niet meer inpast. En ik koop ook goede schoenen
die zijn leuk maja82! Ik heb deze gekocht; Zilveren Shoesme Ballerina Cl000121 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Ik kan echt niet slagen bij goedkopere winkels, dan zitten ze te strak of ze gaan helemaal niet aan. Mijn dochter heeft een hoge wreef, net zoals ik en dan is je keus wel beperkt. Moet zeggen dat ik voor haar wel makkelijker duurdere schoenen koop dan voor mezelf.
Wij hebben deze 2 weken geleden gekocht http://www.shoesme.nl/2009/walk5.jpg En ik denk dat ik deze binnenkort ook wel ga bestellen Witte Bardossa Babyschoen T-bar - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
Ik kwam trouwens de meest vreselijke schoenen tegen tijdens mijn zoektocht. Alle kleuren van de regenboog met glitters erbij, brrrr dat soort schoenen krijgt Robyn echt never nooit niet.
All stars - 17 euro in de aanbieding - bij een sneakerwinkel Red rags - 7.50 - marktplaats Kangaroos - 4.00 - tweedehands winkel Blauwe sandalen - 25.00 - van haren
shoesme en omoda zijn ook wel erg fijne winkels ja vind ze zelf nogal duur.. maar toen afgelopen zomer echt nergens fatsoenlijke sandaaltjes maat 20 te vinden waren was de keuze op een zeker moment wel gemaakt Mini-teva's.. een paar havaianna slippertjes en een net schoentje gewoon van Van Haren en voor op het kdv gewoon lekkere gympjes om mee in de zandbak en het zwembad te feesten (die waren overigens 5e/paar... en konden in de wasmachien ideaal!) overigens ondanks zorgvuldig meetwerk.. bleken de teva's ruim te groot dus die kan ze waarschijnlijk deze zomer wel aan scheelt toch weer...
Deze schoenen heeft mijn oudste dochter zelf uitgekozen, moest wel even wennen maar vind ze nou wel erg leuk Voor de kleinste moet ik nog maar wil ik samen met mijn man doen ben zo bang dat ze gaat krijsen met voeten opmeten. Lekker bling bling he. Gattino bandschoen zilver | Meisjesschoenen | Gigagaaf.nl
Ongeveel half april moet je ze wil in huis hebben is mijn ervaring altijd. Want dan zitten er echt al dagen tussen met prachtig mooi weer. En als je dan bijv. echte zomerkleertjes aan gaat doen vind ik die laarsjes echt niet meer staan daaronder. Maar kan makkelijk als het die week daarna weer wat kouder is dat ze ze nog een paar dagen aan heeft. Dus ik zou zeggen wacht niet meer te lang.
Leuke schoentjes allemaal! En ik ben ook niet zo van die hele heftige glitterschoenen Hoewel ik een beetje 'gekke' allstars wel helemaal geweldig vind Ik heb 2 paar all stars op mp gekocht en nu aan het onderhandelen voor nog een paar in een maat groter. Ideaal dat deze schoenen in de wasmachine kunnen. Mijn dochter heeft hele smalle voetjes en een hoge wreef, hele lastige combinatie. Ze past bijna niks. Instapschoentjes zijn haar te strak bij haar wreef, de meeste zijn te breed en laarsjes komt ze haast niet in door die hoge wreef. Gek voetjes
Ik heb witte ballerina's met een parelmoer glans en 2 zilveren hartjes er op van Shoesme. Zo'n 2 weken geleden gekocht, supercute, maar walgelijk duur (80 euro). De rest zat niet goed of waren niet leuk, maar van de zomer krijgt ze gewoon weer goedkope Dr. Visser sandaaltjes ofzo erbij. Dit zijn ze, alleen deze zijn lichtroze en wij hebben wit.
Ik zie heel veel ballerina's! Hebben jullie kindjes er geen last van dat dat te strak zit? Mijn dochter heeft een hoge wreef dus die schoentjes zijn echt een no-go, dus ALS ik een leuk paar zie wat zij aankan dan ga ik niet meer over de prijs nadenken... Vind het ook belangrijk dat ze leuk zijn!
Daarom hier ook geen ballerina's Er steekt echt zo'n bobbel bovenuit als mijn dochter die aanheeft Ze zegt dan ook zelf 'schoen niet goed, zeer!'.. gussie...
Ik vind die zilveren schoentje van jou dochter echt super schattig met die bloemetjes!! Vandaag wilde ik ze eigenlijk ook halen voor mijn jongste dochter maar kwam deze tegen en die vind ik ook top. Gattino grijs metallic | Meisjesschoenen | Gigagaaf.nl grijs metallic Nou ben ik uitgeshopt hoor!!