wanneer zomerschoenen kopen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by guppie81, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,822
    4,198
    113
    Ik ben de 30 nog niet gepasseerd dus goed om te weten :D

2. Ik heb afgelopen zaterdag schoenen en sandalen voor Wayne gekocht. Vooral sandalen wilde ik wel optijd hebben. Nu er nog keuze is zeg maar..
    Want owee als het straks ineens bloedje warm wordt, dan zijn die dingen niet aan te slepen..

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Mijn man is schoenenverkoper geweest (als weekendbaan, maar wel ass bedrijfsleider) dus kan zelf haar voeten meten.
    Ik weet welk model haar wel en niet past en het merk (shoesme) hebben we vaker gehad. DAN durf ik het wel aan online, maar anders ook niet hoor.
    En bij omoda mag je gratis retour sturen.

Was gewoon even zo, geen tijd om te shoppen en wel echt nieuwe schoenen nodig, want de oude waren precies pas. Normaal gesproken vind ik nieuwe schoenen shoppen geen straf ;)

4. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Waar verkopen ze shoesme? Online en echte winkels.
    Was vanmiddag in n winkel en die had de maat niet meer. Maar vond t wel een heel fijn merk met een flexibele zool. Ik ga eens kijken bij omoda.

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    #65 sweetdushi, Mar 31, 2010
    Last edited: Mar 31, 2010
    Ik heb zn hele collectie al binnen. Alle leuke dingen zijn zo snel uitverkocht. Vind het zonde om mis te grijpen.Helemaal schoenen zijn zo belangrijk. Sandalen krijgt ie niet ik haat ze lelijke dingen.

6. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    gister bij shoetime geslaagd, "vippy's" Had het niet verwacht want moet eigenlijk altijd twins op petit shoes voor haar kopen.
    En deze zitten als gegoten. Scheeld ook nog eens behoorlijk in de prijs. deze waren 45euro!!!

Share This Page