wanneer zomerschoenen kopen??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik wil voor mijn dochter sneakers kopen voor de zomer, maar wanneer schaffen jullie deze meestal aan? Op zich kunnen haar laarsjes nog wel, maar als je te laat bent is vaak al het leuke alweer weg. Zat nu te denken aan begin april al de kinderbijslag er weer aan komt ;) is er dan nog genoeg keuze? Wat is jullie ervaring hiermee?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook van plan begin april te gaan :)

3. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de zomerschoenen al in huis. Mijn dochtertje heeft gympjes en ballerina's. De gympjes heeft ze vorige week al aan gehad, toen het 15 graden was buiten.

In april/mei ga ik nog even kijken voor sandalen en misschien nog een paar ballerina's.

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Als je nog een ruime keuze wil hebben raad ik je aan om voor dat de kb binnen komt te gaan.
    Ik heb de schoenen voor mn zoontje 2 weken terug al gekocht.
    Zijn winterschoenen past hij nog maar heb nu gewoon een maatje groter genomen voor de zomer. Hij had deze schoentjes al vanaf september vorig jaar.

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alles al in huis, afgelopen weken gekocht. Sandaaltjes, ballerina's en lente-laarsjes voor mijn dochter en gympen en sneakers voor mijn zoon. Alleen havaianas (slippers) moet ik nog.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Koop altijd in de uitverkoop voor t jaar daarop.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik vind het dus wel moeilijk qua maat ...maar denk wel dta ik april doe...ik wil alleen sandalen en lage allstars

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    ik heb alles al in huis, zomerschoenen slipperscen sandalen. Zeker sneakers zou ik al halen, die zijn niet heel erg seizoensgebonden. Mijn ervaring is dat het weer zo om kan slaan, mijn dochter heeft al vaak genieg begin april op zomerschienen gelopen

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Meestal koop ik ze pas in april oid, dit keer voor het eerst al gympen in huis voor het voorjaar. Ballerina's wacht ik wel mee tot april ofzo, daarbij komt het toch wat nauwer aan qua pasvorm ed. Vooruit kopen in de uitverkoop lijkt me echt fijn als dat kan, hier gaat het helaas niet, ze moet de schoenen passen ivm brede voeten en hoge wreef...

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    sneakers heb ik al in huis net als ballerina's die ik in de uitverkoop heb gekocht.

Maandag sandaaltjes ophalen bij Nelson (familydag 25% korting) en dan heb ik nog een paar sandaaltjes staan maatje groter, ook uitverkoop :)

11. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Vorig jaar heb ik sandaaltjes gekocht 2x en deze past ze wonder boven wonder nog, hoera! Nu alleen nog schoenen, ik koop ze als ik leuke tegen kom.

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik wil vandaag nieuwe schoenen voor mijn dochtertje kopen. Als de kinderbijslag gestort wordt, is het superdruk in de schoenenwinkel en zijn veel schoenen (die ik natuurlijk leuk vind(weg).

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ligt er aan wat vr een zomer schoen je wilt. schoenen die zoontje bij 15-23 graden kan dragen, ook als het regent koop ik nu(vorige week 1 paar gekocht)maar schoenen die voor de hete zomerdagen moeten gedragen worden, zoals open schoenen, sandaalachtige schoenen die koop ik niet meer voor het echt zomer is. vorig jaar was de zomer te laat en de voeten waren al 1 maat groter toen die echt nodig waren.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Voor temperaturen vanaf 15 graden zeg maar, zoals vorige week heb ik de schoenen al in huis: voor mn dochter sneakers en half open sandaaltjes waar je met blote voeten in kan, wat ook leuk staat bij een rokje. daarnaast nog laarsjes die niet heel erg winters ogen.
    Voor mn zoon canvas gympjes en sneakers en halfhoge schoenen.
    Ik wil voor beiden nog teva's halen voor als het echt heet wordt, dat zie ik nu voorlopig nog niet gebeuren ;) dus daar wacht ik nog een paar maanden mee. Maar het lenteweer zal toch geen eeuwen meer gaan duren?!

Deel Deze Pagina