help

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sunny03, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny03

sunny03 Actief lid

16 feb 2009
    144
    0
    0
    Onze dochter heeft twee geleden een ooronststeking gehad aan beide oren, heebt hier een antibioticakuur voor gehad, nu blijkt dat ze nog steeds vocht achter de oren heeft maar geen pijn meer, maar omdat ze al twee antibiotica kuren heeft gehad geven ze haar niks meer.

Echter waar ik me zorgen om maak is dat ze me niet goed hoort, wat zeg je? dit duurt al twee weken, huisarts zegt dat dit een aantal weken duurt en spontaan geneest.

Klopt dit? want het lijkt mij toch niet helemaal juist te zijn.
    ook voor haar is dit toch niet prettig, om continu te moeten zeggen ik versta je niet.

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik zou verwijzing vragen voor knoarts. Die kunnen goed kijken en het beter beoordelen. 2 weken is al best lang en zou het iig al minder moeten zijn. Mijn dochter heeft erg vaak last van haar oren en 1 van de dingen wanneer we gelijk moeten bellen is als ze dovig is.
    Sterkte!!

3. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Snel door laten verwijzen naar de kno-arts. Als het vocht achter haar oren langer als een maand of 2 aanhoudt, moet ze buisjes. Ander gaat ze ook achter lopen omdat ze je niet hoort. En het is heel erg vermoeiend voor je kindje.

Deel Deze Pagina