Heeft iemand een goede tip welke buggy wij het beste zouden kunnen kopen? We hebben nu een bugaboowagen, maar over een paar maanden gaan we met het vliegtuig op vakantie en dan wil ik een buggy meenemen. Daarnaast wil ik de buggy ook op mijn fiets mee kunnen nemen met zo'n drager. Kan dit bij iedere buggy of zijn er maar een aantal waar dit bij zou kunnen en waar kan ik zo'n drager kopen? Wanneer we de buggy met vakantie nodig hebben is onze dochter 9 maanden. Ik hoop wat tips te krijgen!
Hier ook dezelfde. Ik moet nu een tweede erbij en dat wordt hoe dan ook een maclaren. Deze lopen het fijnst vind ik. Heb ook wel eens gewandeld met o.a. een prenatal buggy (werk op kinderdagverblijf daardoor ervaring met meerdere merken) maar een maclaren springt er toch wel uit.
Ben ook op zoek naar een buggy Waardoor vind jij hem het beste lopen? En tot hoeveel kilo gaat ie? @ ts buggydrager kan je kopen bij de fietsenwinkel, ten minste, daar heb ik de mijn gekocht.
ik heb de buggy van de prenatal. Die kan mee op de fiets, volgens mij weegt hij iets van 7kilo. Ik laat zo'n buggy drager door de fietsenmaker monteren. De buggy kan in 5 standen en ik vind hem erg lekker rijden, maar goed de kinderwagen rijdt lekkerder. Ik gebruik hem alleen als ik straks ga fietsen en mijn schoonmoeder gebruikt hem als zij met de auto ergens heen gaat. De kinderwagen gaat pas in haar auto als we allevier de wielen eraf halen. Dus das een hoop gedoe voor als ze alleen even boodschappen wil halen. Zij wandelt de langere stukken met de kinderwagen. xxx
wij hebben net een koelstra gekocht. Licht gewicht (handig voor op de fiets) en loopt lekker.. We gaan de buggy gebruiken om mee te nemen op de fiets of om even snel een boodschap te doen bijv.. Als we lang moeten wandelen gaat gewoon de wandelwagen mee.. Verder goede prijs-kwaliteitverhouding, vind de mclarens ook fijn lopen maar wel te duur voor erbij..
De Maclaren is idd prijzig maar wat mij betreft 'onverwoestbaar'. Ik heb zelf al jaren een Maclaren Quest. 2 kindjes van mij hebben er in gezeten. Daarna uitgeleend aan een vriendin. Inmiddels heeft mijn jongste er ook al een keer ingezeten. De buggy is dus inmiddels bijna 8 jr oud en gaat nu zijn 4e ronde in. (En ja hij is nog steeds mooi en loopt nog steeds soepel.) Uiteindelijk was het de investering dubbel en dwars waard, wat mij betreft.
hier helemaal blij met mn maclaren quest we hebben ook een quinny zapp gehad wat een onding zeg! veel te laag terwijl ik niet groot ben en ze zitten er zo raar in en de maclaren kan nog lekker plat en rijd heerlijk
we hebben zelf de bugaboo ook als kinderwagen en toen we op vakantie gingen hebben we de nunabuggy gekocht! Echt een aanrader, vooral als je de bugaboo gewent bent. Hij is licht en makkelijk te rijden zeer soepel en geen vervelende zwenkwielen die alle kanten op gaan. google maar eens op internet op nuna buggy. Plus het is een hip karretje hoor, ons super bevallen...
Wij hebben een buggy van prenatal. Goedkoop en prima, helemaal als je het niet erg veel gebruikt. Maar ik hoor veel goede dingen over mc claren en die van chicco of maxi cosi lijken mij ook wel wat. Een buggydrager voor op de fiets kun je bij een fietsenwinkel of een babywinkel kopen.
Hier een chicco liteway, kan ook goed mee op de fiets. Een klein minpuntje, in winkels met gladde vloeren wil hij wel eens een beetje slippen maar verder helemaal prima.
Wij kopen ook de Nuna. Wel t nieuwe model want die kan helemaal plat. Rijdt lekker en vind m een stuk mooier dan de standaard buggy's
ja dat is idd wel zo, maar goed dit is ons eerste en hopelijk niet laatste kindje dus hij zal wel regelmatig gebruikt worden. Wil sowieso een goede buggy waar je ook langere stukken mee kan lopen en dan kom je sowieso wel rond deze prijs uit. Voor ons de keuze Maclaren of Nuna en dan wordt de keuze makkelijk voor ons. Daarbij vind ik t ook heel fijn dat de Nuna 1 duwstang heeft, waardoor je makkelijker met 1 hand kan sturen.