nou ik kan uit ervaring vertellen dat er ook babys zijn die er met 3 maanden niet meer inpassen hoor. Mijn oudste zoon was met 3 maanden al 78 cm en 9 kilo. Die paste echt al niet meer in de wandelwagen bak. Met 6 maanden was hij al 86 cm(geen typfout)en 12 kilo. Mijn jongste zoon paste met 4 maanden ook al niet meer,die was toen 73 cm en 10 kilo dus moest ook over op de lig/zit gedeelte. Helaas zijn wandelwagenbakken gemaakt op de gemiddelde babys en helaas pindakaas waren mijn kindjes erg grote baby's en deze kleine meid in me zal waarschijnlijk ook groot zijn en net als haar broers groeien. Ze mogen van mij die bakken tot 80 cm maken,des te langer je dan plezier aan de wagen beleeft.
Misschien een stomme vraag, maar waarom koopt iemand maxicosi die maar tot 9 kilo gaat?? Het lijkt mij alles behalve verantwoord eerlijk gezegd. Autostoel nr 2 mag pas vanaf 9 maanden, dat heeft niks met gewicht te maken, maar met het feit dat het kind dan vooruit kijkt in de auto. En dat is veel gevaarlijker bij een botsing. In de maxicosi is nog steeds de meest veilige vervoer voor een baby in de auto. Je kunt er natuurlijk achteraf niks met mijn verhaal, maar ik vraag me dat altijd af als ik lees over die MC-s tot 9 kilo.