Wanneer zorgen maken over ontwikkeling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamaloe26, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik weet dat ieder kindje op zijn/haar eigen tempo ontwikkeld. Maar wanneer loopt een kindje achter en moet je actie ondernemen en wanneer is het "normaal"?
    Mijn zoontje is 7 maanden en 3 weken. Hij kan sinds 2 weken omdraaien van buik naar rug. Andersom kan hij nog niet. Hij kan nog niet los zitten, op drukken op de armpjes als hij op de buik ligt, als ik hem op zijn voetjes zet duwd hij hiet af maar houdt zijn beentjes gewoon slap. Moet ik me zorgen maken of ben ik nu wat over bezorgt?

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Zou me er nog niet echt druk om maken hoor. En anders je zorg met bet cb bespreken, denk echt dat het wel mee valt.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat valt nog wel mee.. Mijn neefje was langzamer, maar doet het inmiddels wel. Nu zit daar iets meer achter (vertraagd door KNO-problemen vorig winter). Maar ook die komt wel bij. Het CB en de huisarts vinden het ook niet zorgelijk. Zolang hij maar vooruitgang laat zien.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee zou ik me echt geen zorgen over maken. Misschien issie volgende week zover dat hij een spurt maakt. Ieder op zn eigen tempo

5. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je echt merkt dat hij slap is in de spieren, of teveel of tewijnig tonus heeft, dan zou ik em toch eens laten onderzoeken.... het is waar jij je goed bij voelt natuurlijk, jij als moeder voelt het hetbeste aan! Maar ik zou toch uit bezorgdheid is op controle gaan, je bent er niks mee verloren, je kan er maar op tijd bij zijn denk ik dan!
    succes

Deel Deze Pagina