Hallo mijn zoontje is nu bijna 11,5 maand oud maar kan nog niet zitten. Dus komt ook nog wel Maar het geen meer mij over wat voor fiets jullie hebben ? Ik zat eerst echt aan een moeder fiets te denken maar vindt deze vrij duur en het budget is erg krap wat ik voor een fiets kan krijgen(bewindvoering). Hebben jullie echt een moeder fiets of ook gewoon een dames fiets met zitje ?
Hier een gewone fiets met zitje. Ben smal en klein. Merk dat opstappen krapjes is. Dus moet goed letten met op en afstappen. Verder prima hoor.
Ik heb een merkloze moederfiets, volgens mij was ie 250 euro dus dat valt mee! Het voordeel vind ik dat er vrij veel ruimte overblijft tussen je zadel en het voorzitje. Verder kun je het stuur 'vastzetten' (handig als je je ukkie er uittilt) en zit er zo'n dubbele standaard aan. Wat is jouw budget? Heb je al gekeken voor een tweedehandse?
Ik had sinds vorig jaar de Cortina Lief, maar wat een rotding vond ik dat. Niet vanwege de ruimte (al was er niet heel veel ruimte), maar hij fietste mij veel te zwaar. Pas geleden heb ik die fiets verkocht. Vorige week hebben we nieuwe fietsen gekocht. Ik krijg nu een Batavus Monaco LTD. Ik heb hem nog niet uit kunnen proberen. Ik mocht bij de fietsenzaak wel een fiets uitproberen met stoeltje, maar dat ging niet met mijn dikke buik Dus ik hoop maar dat ik straks een beetje makkelijk op en af kan stappen. Zal vast goed komen.
Ik heb een gewone fiets met zitje. Bij mij is het wat krap met opstappen, dus ben benieuwd hoe ik dat met een dikke buik ga doen Maar voor nu wil het prima. Van te voren even oefenen zonder kind.
Hier ook een gewone fiets. Ik ben vrij lang, dus wel irritant met op en af stappen. Maar ik heb nu een speciaal moederstuur, ideaal! https://www.beslist.nl/products/fietsen/r/Stuur_moederstuur_Steco_Ukkie-Mee__schroefsysteem__1__zwart/#/modal=browse/mcatid=11112/mitemid=108184423/mshopid=410537/mshopitemid=641261141/
Vaak hebben gamma praxis ook leuke acties van 200-300 euro moederfiest met zitjes... Ik heb de cortinaroots via mp Ik heb mijn "goede" fiets omgeruild. De moeder zocht een gewone fiets nu....
Ik heb een gewone fiets. Wel een Cortina utility bike, hier zit een stuurslot en grote standaard op wat ik wel erg prettig vind. Maar qua afstand van zadel naar stuur gaat prima hoor. Ik ben 176 cm dus niet echt een kleintje
Ik heb gewoon een omafiets. Die moederfietsen, juk het woord alleen al, vind ik lelijk en echt veel te duur.
Ik heb een omafiets maar hij heeft noout voor gezeten. ( woonde eerste in grote stad en was het praktisch om met de bus te gaan om de wandelwagen mee te nemen.)
Ik heb ook een gewone fiets, even wennen in het begin maar het gaat prima. Moet wel eerst opstappen en dan pas gaan fietsen ipv al half trappend er op springen ik heb nog geen hele grote buik nu dus fietsen gaat nog prima..
bij de oudste had ik een gewone fiets. ik vond het zitje voor wel krapjes hoor. nu heb ik al een hele tijd een cortina lief maar de jongste is nog niet mee geweest op de fiets en ik moet ook nog een nieuw voorzitje.. maar denk dat het prima gaat passen en verwacht dat het met zwaar ook wel zal mee vallen. ik heb nu regelmatig behoorlijk boodschappen op het transportrek dus met een kindje gaat ook wel lukken