Dames, ik weet door het vele aanbod gewoon niet wat ik moet kiezen.. Wil komende ronde maar eens aan de tarwekiemolie beginnen, je gaat echt van alles proberen op een gegeven moment.. Welke gebruiken jullie? A. Vogel, dus bekend merk of een eigen huismerk? Bestel je via internet of ga je naar een natuur winkel? Moet ik nog erngens op letten bij de aankoop? Thnks alvast!!
Kruidvat, in capsules. Ik vind die olie altijd heel ranzig.. Ik slik het zelf voor mijn bms, maar weet nog niet of het werkt..
Ow heeft kruidvat het ook?! Straks ff kijken! Denk dat ik ooknvoor de capsules ga! @kiwi31 tarwekiemolie zou de vruchtbaarheid kunnen verbeteren. Is op internet veel over te lezen!
@chubbie zou je dit samen kunnen gebruiken foliumzuur en tarwekiem olie? want dan ren ik meteen ff naar de kruidvat hihi, ik heb het net gelezen idd, ik kende het niet
Ik heb het ook gekocht! Prijs valt mee zeg Maare er staat wel 3 per dag op? Doen/deden jullie dat ook? Of minder, alle 3 tegelijk..?
Graag gedaan!!! Ik hoop dat het snel mag werken bij jullie. Ik merkte zelf wel dat mijn cyclus korter werd ervan.