Kruitvat ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door love7, 7 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    hallo lieve dames ik ben zon 4 jaar niet meer actief geweest
    Ik heb na 10 maanden in juni 2013 positief getest en nu
    Heel gelukkig met een zoontje die in 11 februari 4 word
    We willen graag voor een 2e
    Gaan proberen hopen zo dat het ons gegund is ;)

Zijn de ovu testen van de kruitvat betrouw baar , bij mijn zoontje had ik de eisprong altijd dag 11 en had ik sensitest die werkte super zelf positief getest ermee toen ik zwanger was haha zit nu
    Op dag 12 van mijn cyclus maar had even geen tijd om te bestellen wij doen het zowizo om de dag volgende maand wil ik weer sensitest gebruiken wat denken jullie van deze testen ?? Werkt allemaal zo anders en ben er echt weer helemaal uit hahaha

Tanx dames

Bijgevoegde bestanden:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik lees heel vaak dat deze testen snel donkere lijntjes aangeven, waardoor t lastig is te zien wanneer je eisprong is (geweest)! Ik zie op de foto sowieso geen positieve test. Ik zou de volgende ronde als het nodig is indd met sensitest testen, die heb ik ook altijd gebruikt en vond het fijne testen! Heel veel.succes en hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest in handen:)!

3. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Dankjewel voor je reactie !! Jaa we zijn ook pas in de 1e ronde hoor dus verwacht ook eigenlijk niks Hahah had ze gewoon gekocht omdat ik ze zag liggen bij kruitvat maar werkt zo anders die sensitest geeft gewoon niks aan en pas positief als het echt zo ver is dit zijn zo vage testen wel spannend ben echt benieuwd hoelang het deze keer gaat duren

4. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik ben positief over deze testen. Ik heb ze bij beide zwangerschappen gebruikt, en in beide gevallen was het meteen die maand raak. (Eerste zwangerschap tweede ronde, tweede zwangerschap eerste ronde).
    Om nou te zeggen dat dat door die testen kwam, gaat wat ver. Denk dat er bij ons ook sprake was van een flinke dosis geluk. Maar ze hebben me wel voldoende grip op en inzicht in mijn cyclus gegeven.

5. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Damkjewel voor je berichtje we hebben er zowizo super zin in ga Zowizo weer beetje uit van 10
    Maanden net als bij mijn zoontje
    Maar t lijkt me zo leuk en ben zo benieuwd of het eerder lukt we zijn
    Nu veel gezonder voorheen rookte we nog dronken we nog en nu zijn we dooe mijn eerste zwangerschap daar allemaal mee gestopt en nu toch papa en mama lekker savonds Op de bank met Mn theetje hahaha super spannend heb er zo zin in lijkt me toch weer zo bijzonder

Saar82 vindt dit leuk.
  6. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik ben erg tevreden over deze testen! Heb toevallig net een positieve test in handen gehad, even kijken of ik die kan uploaden via m'n telefoon!

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Tadaa

Bijgevoegde bestanden:

8. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    O wauw super veel plezier haha !!
    Misschien komt Die van mij nog
    En anders nog eventjes ontpillen :):p

RachelleNM vindt dit leuk.
  9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Dankje!

Wil je absoluut niet ontmoedigen, maar dat ontpillen kan best lang duren!

10. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Tadaaaa daar is hij al wauw niet verwacht me eitje al zou springen de eerste ronde

Bijgevoegde bestanden:

11. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    6166BDCB-C882-441F-A654-7EC232BE477E.jpeg Wel of niet hihi

Deel Deze Pagina