Hallo allemaal.. na veel informatie en berichten te hebben gelezen heb ik besloten toch zelf mijn verhaal eens te vertellen. Ik ben 22 jaar oud en ik probeer nu 8 maanden met mijn vriend een kindje te krijgen. Ik ben sinds 8 maanden gestopt met de pil en elke maand gebruik ik ovulatie testen. Helaas was het nog geen een keer raak. Nu deze maand voelde ik mij op de een of andere manier echt zwanger. Ik had echt het idee dat ik zwanger was dat was gewoon mijn gevoel. Dit vooral omdat ik na een week van mijn eisprong een beetje buikpijn had en een beetje bloed verloor tijdens de seks. Toch werd ik, een dag na me normale dag, ongesteld. Ook had ik erge buikpijn op de dag dat ik ongesteld werd en ik werd opeens heel erg heftig ongesteld terwijl dit bij mij nooit de eerste dag zo is. Nu 2 dagen verder ben ik amper ongesteld meer. Ik las natuurlijk dat dit kan zijn dat je toch zwanger ben dus ik had een test gedaan.. Negatief.. Nu begin ik toch weer te twijfelen.. Dus ik vroeg mij af wat denken jullie? Kan het zijn dat de test toch negatief is terwijl ik zwanger ben? Ik ben nog nooit van me leven maar 2/3 dagen ongesteld geweest namelijk..
Het is niet waarschijnlijk dat je toch zwanger bent, als je nu na nod zit, bloedverlies en buikpijn hebt gehad en de zs test negatief is. Waarschijnlijker is het dat je, nu je wat meer ontpilt bent, een veranderde menstruatie hebt. Ik werd vroeger echt een week flink ongesteld, en later is dat veranderd in 2-3 dagen en veel minder hevig.
De kans is echt heel klein, ik ben bang van niet. Misschien kun je het even aankijken en over een aantal dagen weer testen?