hallo ik weet niet wanneer mijn menstruatie is ben na het stoppen in mei wel ongezteld geweest en daagna niet meer. ik heb 10 dagen geleden geklust en ze zeggen dat je na ongeveer 10 dagen kan testen omdat het dan ingenesteld kan zijn. vanochtend getest en dus negatief. heb ik het nu te vroeg gedaan? wanneer kan je in zo geval het beste testen na het klussen (ik weet niet of ik toen mijn ei had maar voor het klussen had ik best wel afscheiding doorzichtig en je kon er draden van trekken en had een licht ongi gevoel in mjijn buik na het vrijen de twee dagen erna ook nog last van onder in mijn buik en ook nog best wel veel afscheiding en nu helemaal niet meer. echt heeeeeeel weinig.) heb wel af en toe gerommel in mijn buik.(weet dus niet wanneer mijn nod zal zijn) nou een heel verhaal maar toch alvast bedankt) groetjes esther
Hoi Ester, Wat is precies de eerste dag van je laatste menstruatie. Was deze eind mei of nog in juni? Lonneke
eind mei zover in me kan herrinderen de tweede of derde week in mei ik denk zelf zo de 14 of zo. maar het kan ontpillen zijn. heb vorige weerk onveilig gevreeen en ze zeggen als je je ei sprong dan heb gehad en het is bevruch dat je dan pas na een dag of 10 op zijn vroegst kan testen
Inderdaad op zijn vroegst. Je kunt beter dan nog zeker een paar dagen wachten (2 weken vanaf de eisprong gerekend), des te meer zekerheid dat de testuitslag klopt. Lonneke