Heel raar, test altijd rectaal netjes optijd. Nu na een duidelijke daling tijdens menstruatie een stijging..? Voel me verder normaal. Menstruatie is bij mij altijd heel kort dus daar kan ik eigenlijk niet vanuit gaan, toch een testje doen? Wat denken jullie? Cd1: daling naar 36,82 einde vd dag beetje helder bloed Cd2: verdere daling 36,76 door de dag heen beetje helder en lichtroze bloed Cd3: lichte stijging 36,86 bloed tot einde vd dag. En verder is t bloeden over. Cd4: geen bloed meer 36,71 Cd5:36,99 stijging Cd6: 37:00 zelfde verhoging?
In de periode tijdens en vlak na je ongi is het normaal dat je temp weer gaat stijgen. Heb je de afgelopen 2 dagen alcohol genuttigd, andere slaapomstandigheden gehad (deken wel/niet, raam dicht etc).
Vrijdag avond wel alcohol. Dus toen kon ik het indd wel plaatsen, maar gisteren avond en vannacht in bed eigenlijk alles normaal. Morgen nog afwachten en anders waag ik er maar een testje tegenaan. Voel me niet vreemd. Dus eigenlijk ook geen enkele aanname op een eventuele zwangerschap voor mij. Denk ik.