Onze dochter heeft uitgeplozen hoe ze draait in bed, gevolg ze slaapt lekker op haar buik...allemaal prima maar ze lekt nu elke nacht door, aan de voorkant kan haar luier niet genoeg absorberen zodat haar buik altijd nat is en haar pyama ook een beetje. We gebruiken pampers maat 4 en hebben nu 4+ geprobeerd 's nachts maar dat helpt ook niet. Ze is net geen 10 kg dus 5 lijkt me geen optie. Ze zijn ook wel groot genoeg, ze kunnen gewoon niet genoeg absorberen aan de voorkant. iemand tips??
Andere luiers??? Mijn dochter slaapt sinds dat ze 4 maanden is op haar buik....ze is nu 14 maanden en ze is nog nooit doorgelekt. Oh ja 1 keer misschien maar dat komt omdat ze zoveel drinkt en haar luier stond die ochtend ook echt op klappen. Ik gebruik Kruidvat luiers
Ja ik zou ook eens andere luiers proberen. Dat was hier het probleem met doorlekken. Ik zweer bij luiers van de Kruidvat.
Wij hebben pampers active fit (de gewone pampers lekte ook door)....en haar avondfles iets verkleind. Nu is het probleem weg. Misschien ook een idee voor jullie.
Dat is helemaal zo'n slecht idee nog niet! Mijn zoontje van 2,5 is ook een buikslaper en bijna elke ochtend nat aan de voorkant. Niet omdat de luier niet goed absorbeerd, maar omdat de plas niet naar achteren loopt en zo de luier gewoon niet optimaal benut word zeg maar. Ik ga achterstevoren eens proberen!
Dacht ook meteen aan achterstevoren aan doen... Hier gebruiken we pampers baby dry en ze ligt eigenlijk ook bijna altijd op de buik. Maar heel af en toe lekkage gehad! Staat wel vaak bol gespannen als ik haar uit bed haal en dan nog nét vastgeplakt aan de voorkant, haha...
Ik heb echt een hele voorraad pampers dus ik ga eerst daar wat mee omvogelen. Maar ik heb de pamper effe bekeken maar voor zit veel meer absorbtie spul dan achter dus als ik achter voor zou doen zou ze dan niet nog eerder gaan lekken? Of verschilt het tussen jongens en meisjes? iets hoger voor ga ik vanavond eens proberen. vanmorgen was ze droog maar er kon geen plasje meer bij. Misschien ook wat minder water bij het avondeten en ze krijgt 2 uur later ook nog een fles van 180 cc.
Voorkant hoger dan achterkant en heel strak vastzetten.. Liefst plakkers over elkaar heen... Hier buikslaper en plas en spuitluiers blijven erin.. Iets te los en ik mag boenen...
ja ze heeft ook een lekkere dikke kont maar smalle taille, dus strakker is misschienh ook een idee. ben altijd zo bang dat ik hem te strak doe en het niet lekker zit
Mijn oudste had t ook een tijdje en ik deed n tena lady in zijn luier En het hielp echt, had ook al vanalles geprobeerd! Wie weet n idee?
Hier hetzelfde probleem af en toe , sinds kort draait ze zichzelf lekker op de buik om te slapen en vanochtend was haar buikje weer nat. Hoger klinkt als een goed idee! Andersom ook wel, maar ben bang dat het dan helemaal een bende wordt ? Ik probeer eerst hoger aan de voorkant wel even!
Nou, hoger en strakker wa sgeen succes. Vandaag was alles echt kletsnat, luier vol, romper en pyama nat, lang leven de aerosleep anders was het matras ook nat geweest Vanmiddag maar een pak kruidvat halen. En moet ik dan maat 4 of 4+ halen? Ze is net 10 kg maar ik heb geen idee hoe ze vallen.