Ik zit met een vraag. Mijn man en ik kunnen niet via de natuurlijke weg zwanger worden (tenminste, de kans daarop is misschien net zo groot als het winnen van de staatsloterij jackpot). We hebben onze kinderwens dan ook na een lang traject in de MMM opgegeven. Nu ben ik echter overtijd. Normaal is mijn cyclus gem. 30 dagen, met enkele uitschieters omlaag en omhoog naar max. 33. Bovendien wijst nog niets erop dat ik ongesteld moet worden. Ik heb een testje gedaan, voor de zekerheid, en die was omo-wit. Dat had ik niet anders verwacht trouwens. Nou waren mijn laatste twee menstruaties ook al anders dan normaal (bijna geen PMS klachten, korter, minder hevig). Ik vraag me dus af: wanneer moet ik de HA bellen? Ik zit nu op dag 36, dus dat valt wel mee, maar mijn instinct zegt:bellen, er is iets aan de hand. Wat denken jullie?
Je hebt al een hoop moeten meemaken lees ik. En nu weer onzekerheden. Mijn advies is om altijd naar je instinct te luisteren. Als jij het gevoel hebt dat er iets is, zou ik het niet aan het toeval overlaten. Mocht het achteraf niet nodig zijn geweest heb je in elk geval iets gedaan. Op het moment dat het wel nodig is geweest en je hebt geen actie ondernomen, zul je daar spijt van krijgen denk ik.
Het zal ook eens niet. Bel ik de huisarts, is ze ziek... Lol, dat heb ik weer. Ik bel misschien een keer in de twee jaar naar de huisarts en dan tref ik het bijna altijd dat ze ziek is of op vakantie. Ik wacht nog maar een paar dagen voor ik het weer probeer