Ik heb een pretecho laten maken met 16 weken omdat ik het geslacht wilde weten en met 27 weken gaan we voor de 3d/4d echo.
ik heb het laten doen met 26 weken. Dan heeft het de beste kwaliteit omdat ze daarna in kunnen dalen en dergelijke waardoor het hoofdje niet goed zichtbaar KAN zijn.. Maar kies je er wel voor om het later te doen, dan is het gezichtje wel duidelijker omdat er dan al meer "vlees" omheen zit. xx
ik heb hem met 22.6 wk laten maken en ze zijn heel leuk en duidelijk geworden ondanks dat ze de voetjes, handjes en navelstreng bij en voor het gezichtje had zitten, maar ja dit heeft niks te maken met de tijd van de echo maken maar meer met de ligging van je kindje. in me album staan een paar fotos
Ik wil over ongeveer 2 weken een 3D echo laten doen. Heb dan een weekje vakantie, en heb nog maar 1 echo gehad en dat was met 7 wkn en 1 dag, toen was er nog niet veel te zien. Een zwart 'gat' met een wit stipje erin (om zo maar te zeggen). Ben zo jaloers als ik altijd die mooie echo's zie, dat je echt armpjes en beentjes kan zien. Vandaar dat we het lekker vroeg gaan doen! LIefs
Ik heb gekozen om dat niet te doen.... Heb wel heel erg getwijfeld, maar ben christelijk en dan geloven wij dat wij dat niet zelf in de hand hebben. Tuurlijk mag je dan wel uit voorzorgsmaatregelen zo'n echo doen, maar toch wouden mijn vriend en ik het niet. (wel na lang twijfelen en praten enz.) Liefs
mmm.. kun je dan niet het echobureau bellen en vragen of ze eventuele afwijkingen e.d. (want ze kijken echt heel kort) gewoon niet wilden melden. Maar dat je het wel fijn vind om je kindje even te zien. Je krijgt de 20 weken echo namelijk wel vergoed. En mijn 20 weken echo was precies hetzelfde als de pretecho.. ook met 3d en een dvd en foto's. xx
Owh! Ik dacht altijd dat de 20wkn echo echt ervoor was dat ze gingen kijken of het gebreken had enzo! Nouja... Misschien ooit bij de volgende. Heb nu de afspraak al staan!, en ga ik niet weer verzetten! Maar was het met 20 wkn mooi? Want ze zeggen dat het het mooiste is met 26/27 wkn, maar ik kan gewoon niet meer wachten! En als ik straks die echo ga doen ben ik 20/21 weken, kan toch wel? Liefs
Ik heb vandaag net en afspraak gemaakt, wij krijgen de echo 14 augustus we laten het bij een echo buro hier in de buurt doen. Ik ben dan bijna 21 weken.
@ kreeftje; ah grappig kunnen we samen aftellen ik heb dan de 20 weken echo op 14 augustus pff! dat duurt me nog zoooooolang ! Groetjes dreams