Wanneer zouden jullie een testje wagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey melanietje...
    Heb je ook al getest met ochtend plasje?
    Want dan is de hcg het hoogst dus als je weinig hcg hebt kan t zijn dat je smiddags negatief test...

Succes

2. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi cilla24
    nee met ochtendplasje nog niet gedaan. maar heb de test zaterdag gedaan dus misschien best dat je er drie dagen tussel laat zeker , dus dan ga ik me vandaag een nieuwe test aanschaffen en morgen vroeg misschien nog eens proberen als de :evil: er dan niet zijn ,word hier zo onzeker van pff.
    denk altijd dat dit geluk me niet gegund is in men omgeving word ierdeen maar van de eerste keer zwanger en bij ons lukt het niet .

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    natuurlijk is het jullie wel gegunt!
    maar je bent ook best onregelmatig (als ik t lijstje goed bekijk) en dan is t vaak ook moeilijker..
    Maar je moet de hoop echt niet verliezen!

4. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    ben juist nog eens om een testje geweest. zal het proberen te laten liggen tot morgen vroeg hopelijk zie ik dan twee mooie streepjes staan. ben benieuwd geen bloed geeft moed zeker zeggen ze toch altijkd

en cilla , ik hoop dat het me gegund is moet alleen maar wat geduld hebben zeker!

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nou ik kan me echt wel voorstellen dat je geduld ondertussen echt op is... Maar je kan helaas niet anders :(
    welke test heb je gehaald?... Als je kruidvat hebt die van 2 in 1 verpakking dan hoef je je geduld niet zo op de proef te stellen

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    ja een van kruidvat maar geen twee in een verpakking maar eentje van 6 euro per stuk dus ik zal maar braafjes wacten tot morgenvroeg.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    en melanietje al getest vandaag?

8. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi allemaal
    had vanmorgen vroeg getest maar kon bijna niets zien mijn vriend meende iets heel lichts te zien maar kan maar schijn zijn ook;
    ben nu vanmorgen naar HA geweest en bloed afgenomen mag vanavond om 7 uur bellen voor de uitslag .
    heb echt constand een warm gevoel in men hoofd en rode wangen is echt niet normaal bij mij heb een heel bleek velletje en nu die rode kaken en dat raar gevoel in men maag hoop dat het geen verbeelding is en da de dokter straks goed nieuws brengt

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hallo!ik ben juli gestopt met de pil maar eerste cyclus was 24 dagen en de 2de 36 kzit nu op dag 31..aan mn banner kun je zien dat k t gemiddelde heb genomen wanneer zou ik testen?moet ik echt wachten tot de 36ste dag of zou t ook al eerder kunnen wat vinden jullie?
    liefs sjaantje!

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik zou als ik jou was je langste cyclus afwachten, dan zit je altijd goed!

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    melanietje wat spannend! wel top dat je meteen een bloed test mocht doen... Je bent nu miss nog aan de telefoon maar laat je t ff weten?

En sjaantje ik zou ook me langste cyclus afwachten
    succes

12. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi cilla was negatief hoor, hij zei wel dat het kon zijn dat het nog maar zo pril was dat ze het nog niet konden zien dat men cyclus toch langer zou duren dan ik had geteld (aangezien dat ik me echt rot voel en misselijk ben) maar dat zal weer wel niet zijn mijn lichaam houd me weer voor de gek
    of ik mag volgende week naar de gyn moest ik gewoon even de resultaten van men bloedtest afhalen en dan kon ik daar terecht.
    maar ge nu toch eens eerst een maandje proberen met ovulatietesten kan je die ook gewoon bij de kruidvat kopen?

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey

echt balen joh! ik had t zo voor je gehoopt..
    Maar of je ze bij t kruidvat kan halen weet ik niet , kijk eens op www.sensitest.nl daar is alles echt spotgoedkoop (ovulatie en zwangerschapstesten) als je vandaag besteld en betaald heb je t morgen in huis daar haalde ik alles vandaan....
    Maar ik zou met ovulatie testen toch wachten tot je ongi er is .. en als ie uit blijft heb je ze misschien wel helemaal niet nodig..

succes

14. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    ja zoals jullie kunnen zien dus vorige week donderdag ongi geworden maar ja nu ge ik ovulatietesten eens een maand proberen en als het dan niet lukt ga ik naar de gyn.
    maar vanaf welke dag mag je zo een ovutest doen ja ken er niets van hoor.
    want mijn cyclus schommelt nogal .
    kan misschien een domme vraag zijn maar ken er echt niets van.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi melanie,

als ik jouw was zou ik al vroeger gaan testen met die ovu testen als staat aangegeven op de verpakkingen, omdat je cyclus zo onregelmatig is....beter iets te vroeg, als een ronde niet getest zou ik hebben.

groetjes

Deel Deze Pagina