hee hoi gentle bedankt en jij ook succes Dus jij moet nog even langer wachten wat kunnen dagen dan lang duren he. Zijn jullie trouwens hier allemaal voor eerste bezig haha groetjes anja
Hoi wachters, Ik snap jullie ongeduld! Kom namelijk ook even mijn ongenoegen over het wachten uiten :x . En ik moet nog een week Sinds zondag heb ik krampen onderin mijn buik en een licht drukkend gevoel. Verder sinds gister gevoelige (.)(.). Maar die heb ik wel vaker als ik gewoon ongesteld ga worden. Ook moet ik vaak plassen en is mijn urine overdag ook geel terwijl deze normaal overdag bijna kleurloos is. Vandaag ben ik ook heel moe. Ik word er helemaal chaggie van. Ik wil het zoooo graag. Ben dan nog niet zo lang bezig voor de eerste maar de wens is groot (duurde even voordat mijn hubbie ook zo ver was namelijk). Kortom wachten is frustrerend maar je verhaal vertellen lucht wel op. Tsja ben in sommige gevallen niet zo'n heel geduldig typje... En dit is zo'n duidelijk geval. Liefs, Afrola
Hallo allemaal, Ben nog steeds niet ongesteld geworden....dus heb nog hoop Heb nog niet getest...wel heel moeilijk het is net alsof ze me de hele tijd roepen Durf niet...hihi
heej allemaal, hier ook nog steeds geen ongie, hihi! het is wel spannend hoor, morgen is eigenlijk de dag..maar heb vandaag geen buikpijn, wel een misselijk gevoel, maar denk nog steeds dat dat komt doordat ik er teveel aan zit te denken. meiden heeeeeel veeeeel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte! Liefs Brenda
hallo ik heb zelf 1 dag voor me ongi getest... een vage streep maar hij stond er wel.. maar daarna ben ik zo bang geweest dat ik de volgende dag gewoon ongi zou worden (en dat dus het vruchtje meegaat). Dat was echte stress! Dus op zich kan je eerder testen (soms, niet alle testen kunnen het al aangeven dan) maar weet dat je dan niet van het onzekere gevoel af bent.. Maar ik zal voor jullie duimen dat alle testen positief zijn.
Hoi meiden, Ik heb nog niet gestest, want ik wacht echt tot zaterdag (heb ik ook afgesproken met mn mannetje...). @Cilla24: Super gefeliciteerd! Hopelijk volgen er snel nieuwe positieve berichten Groetjes, Nijntje PS: allemaal heel veel succes met w88
hoi hoi! Erg he dat wachten... Ik ben erachter dat ik mn lichaam niet meer kan peilen. Rond mn ei voel ik me ook altijd een beetje ongesteld. Vanaf mn ei tot aan mn ongi heb ik zere borsten. Dat had ik eerder nooit. Toen ik aan de pil was, kreeg ik een dag van te voren hoofdpijn, zodat ik wist dat de ongi een dag later kwam. Nu heb ik geen hoofdpijn maar komt het gewoon. De vorige keer was ik al een dag later en had geen hoofdpijn, dus had wat hoop...Maar nee. Nu moet ik nog even wachten op mn ei en dan zien we wel weer verder deze maand. Voor iedereen die mag testen: duim duim!
Het w88 wordt alleen maar moeilijker, want er is gependeld en jullie zien het.... September '08 zwanger.... Ik wil mezelf niet gek laten maken, maar het is zo lastig.... Nog 3 nachtjes slapen tot zaterdag... Groetjes, Nijntje
We zijn weer een dagje verder... en weer dichter bij het test moment. Ik duim voor allen dat deze positief zal zijn!
hee dames Hier ook nog geen ongie ik denk dat we morgen ook gaan testen we kunnen ook niet langer wachten hihi. Weet er ook iemand als die testen van de KV ook goed zijn die met zon pipetje? Nou hoor het wel. En Nijntje hoe zit zat noou met dat penelen? kan ik dat ook doen en waarmee dan? Groetjes Anja
@ Anja die van 2 voor 5 euro bedoel je? Heb ik ook als eerste gebruikt om te testen en deden het prima. Helaas MA maar zijn goede testen (en lekker goedkoop)
@ Anja, ik stuur je (als het goed is) een link van deze zwangerschapspagina waar alle info over pendelen staat http://www.zwangerschapspagina.nl/about18431.html Succes, ben benieuwd wat er bij jou uit komt.... Ook benieuwd naar je zwtest... Ik duim voor een positieve! Ik ga dus echt pas zaterdag testen, maar morgen en vrijdag moet ik werken, dus zal het snel zaterdag zijn... Nu nog hopen dat mn NOD wegblijft.... Groetjes en suc6 allemaal!
hee ryanne en nijntje Ik kon het niet laten om te testen maar dus weer negatief heeeeeee word er zo moe van en nog steeds geen ongie gelukkig ik zeg maar geen bloed geeft moed. Ik heb zon kv test gedaan die zijn idd goedkoop. Nou nijntije ik zal eens ff kijken op de link ik ben ook wel benieuwd. en voor de meiden die positief getest hebbeb GEFELICITEERD groetejs anja
Hallo allemaal.... Kon het niet laten vandaag een testje te doen...en heb een licht tweede streepje....dus heb hoop Succes allemaal ik ga vrijdag weer testen....spannend zeg! Liefs Deb
streep is een streep! bij mij was de eerste test ook een lichte streep ,maar de ochtend erna was ie al veel donkerder! Ik ga voor je hope, spannend
Ik zeg voorzichtig: gefeliciteerd! ik zie een tweede streepje, hij is nog wel licht, maar dat had ik ook tijdens mijn zwangerschap.
hee dames hebbenjullie allen al getest? Ik wel maar het streepjes was echt superlicht je moest echt heel goed in het licht kijken anders was er niets te zien dus weet het niet. mischien zat ik wel naar het voorgedrukt lijntje te kijken kan dat? van het weekend maar even weer testenen dan hoop ik toch echt een lijn te zien succes dames. groetjes anja