Wanneer zouden jullie een testje wagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Die streepje zijn ook erg irritant. Twijfelde zelf ook steeds!
    Daarom een digitale gedaan, dan weet je het!

Liefs Deb

2. brenda24

brenda24 Lid

11 sep 2008
    60
    0
    0
    verzorgende
    Helmond
    nou meiden heel veel sterkte, denk echt aan jullie!
    @ Anja: leuk dat we hetzelfde beroep hebben ;) maar een streepje is een streepje. De testen van het Kruidvat vind ik wel het duidelijkst, heb vanmiddag namelijk met die getest en daar stond gewoon een dikke vette streep, terwijl bij die van de Etos wat lichter waren (de 2de streep).

@ iedereen die in spanning zit: heel veel succes met alles!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Iedereen die positief heeft getest van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van !

@debke83.... We zijn even ver! Spannend allemaal he.

Ik moet morgen naar de HA ben best wel zenuwachtig maar volgens mij kan ie nu nog niks zien toch?

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo Cilla24,

Ja idd we zitten precies gelijk! Wat leuk hihi.
    Ga je naar de dokter om nog een test te laten doen?
    Ik denk niet dat ik nog naar ha ga...die doet dezelfde test.
    Heel veel succes!

Liefs Deb

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik lees net wat over de testen..

digitaal denk ik.. ja! ideaal. maar je word ook wel gelijk met je neus op de feite gedrukt he..
    met zo'n streepjes ding.. kan je nog nog een beetje twijfellen.. ach ben ook stom aan het praten weet het wel.. maar vind het gewoon zo spannend.

6. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    alle postieve: PROFICIAT!
    Als je nu naar de huisarts gaat, zal hij waarschijnlijk de test herhalen en je doorsturen naar de verloskundige. Ik heb dat mn eerste zwangerschap niet gedaan, gewoon meteen naar de vk.

Mam 85: ik snap je zeker! tis zo bot.. NIET zwanger.. nou dan denk ik al.. echt niet? waarom niet? hoe kan dat nou? SHIT!
    en bij die streepjes gaat t allemaal langzamer, tslaat nie zo in als een bom. hahaha!

Ik heb me laten pendelen. en tja.. september 08 zwanger van een meisje.. en de 2e pendel was januarie 09 zwanger van een meisje.
    Hopelijk is deze maand evengoed raak! ondanks die veeeeell te vroege test.hihihi

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    heb bij mijn 1e zwangerschap me ook laten pendelen

ik was 21 jan uitgeteld.. en volgens de pendel : 11 jan
    en pas 3 feb bevallen
    volgens de pendel een meisje.. maar hebben nu een zoon.hihi

ik hoop voor je dat het deze maand voor je raak ik pollewop!

8. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou idd dat lijkt er niet eens op. haha!
    m'n vorige zwangerschap hadden ze wel gependeld op een jongen. en we hebben ook een zoon!
    de maand weet ik helaas niet meer.
    Ma ik ga lekker op tijd naar bed vandaag, en dan hoef ik nog maar 2 dagen te wachten voor ik kan testen.
    denk dat ik morgen ff naar t dorp ga en kruidvat test koop.
    testen jullie echt pas als jullie ongi weg blijft?
    ik kan dat echt niet.. de morgen dat ik opsta.. METEEN!
    hahhahaha.. fijne avond dames.

9. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    haha hoop dat je positief test :)

10. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Hoi..ik ben Diana en zit in het zelfde schuitje..Ben zo ongeduldig..Ik zit ook op dag 27 en mag ook over 2 dgn testen..En ook ik heb het elke x koud en dan zomaar heb ik rode warme wangen?
    Heb een raar gevoel in mn onder buik tegen mn schaam streek aan,ben misselijk maar weet ook niet of het door de zenuwen komt..toch nog maar 2 dgn wachten..En hoest bij jullie de test gegaan? zwanger?

Liefs..

11. brenda24

brenda24 Lid

11 sep 2008
    60
    0
    0
    verzorgende
    Helmond
    Hoi Diana,

ik was ook zo ongeduldig met testen, maar toch gewacht tot ik 2 dagen over tijd was en toen een test gedaan, (lees meerderen), 2 van de etos( dubbelverpakking) en 1 van het kruidvat.
    En die gaf het duidelijkst aan dat ik zwanger ben.
    Als je wacht tot je een paar dagen over tijd bent, dan weet je het zeker.
    Anders geeft ie het misschien wel verkeerd aan..
    Maar ik snap en ik denk de andere meiden hier, dat wachten bijna ONmogelijk wordt/is.
    Succes met alles!

Liefs Brenda

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @debke

Ik had de huisarts gebeld dat ik zwanger was...
    Maar hij wilde me toch wel even zien ik denk dat t vanwege mijn astma is en de hartruis van me vriend..
    Ik weet t anders ook niet ik weet eerlijk gezegd niet of astma erfelijk is, maar de hartruis van me vriend is niet erfelijk..

Maar stiekem viind ik t wel prettig dat ik heen mag, ken ik toch nog ff vragen of al me klachten normaal zijn( buikpijn, harde onderbuik, steken links )en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    .......................................................
    Maar als de dokter positief is gaan we t vanavond aan me schoonmoeder vertellen , mijn moeder is nog op vakantie dus haar vertellen we t als ze terug komt....

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ga de dag na mijjn NOD testen ook al komen de duiveltjes aan zetten.
    Heb zoveel meiden gehoord die gewoon ongie waren.
    Maar ik had een negatief gevoel deze maand en die word steeds positiever weet niet waarom maar het zou nu zomaar ineens wel waar kunnen zijn .

14. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Oei oei!
    Goeiemorgen meiden, ik heb jullie hulp en advies nodig.
    Tis namelijk zo.. dat domme ik veeellll te vroeg getest had he, nou dr kwam geen 2e streepje. dus ik stopte de test terug int doosje.
    Vanmorgen dacht ik eens kijken hoe hij eruit ziet. en wat denk je.. een licht 2e streepjes stond erop!
    WAT NU DAN?!

vertel hoe kan dat nou? en zou t goed nieuws zijn?
    ohhhhh ben zooo zenuwachtig!
    hihi
    xx

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pollewop

Een test is alleen betrouwbaar als je m afleest in de aangegeven tijd (meestal ergens tussen 5 en 30 minuten).. het streepje wat je nu ziet kan opgehoopte urine zijn .. Maar t kan ook dat je m na 10 minuten in het doosje hebt terug gedaan en dat t streepje er stond na 15 minuten..

ik zou zeggen probeer een nieuwe test.. Ik heb zelf met sensi test een dag voor me nod getest dus als je niet kan w8en...

Dit is waarschijnlijk niet t antwoord wat je wilde hebben sorry daarvoor maar ik zal voor je duimen meid!

En een tip bewaar een negatieve test niet gooi m gewoon weg kan je ook niet gaan twiijfelen.

16. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Ja ik weet t.
    Ik maak mezelf misschien wat wijs.
    Ma ik d8 vanmorgen een streep komt alleen door HCG. dus ik d8 nou dat zou toch wel eens goed kunnen zijn. omdat ik die test meteen int doosje heb gedaan.
    ik meende echt dat het schermpje helemaal blanco was.
    nou vanmiddag naar de kruidvat haal ik daar een test. die kunnen ook al vroeg he?
    Grss..

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    dat weet ik eerlijk gezegd niet:S

Maar die van sensitest als je die nu zou bestellen en betalen heb je ze morgen binnen en als je dan een beetje ochtend urine bewaard kan je ook morgen testen....

Laat je t wel ff weten wat de test zegt? ben wel benieuwd!
    En als je wel vandaag nog met kruidvat gaat testen bedenk dan dat t waarschijnlijk niet meer je ochtend urine is dus wees niet al te teleur gesteld als er geen streepje verschijnt.

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    pollewop.. ik hoop voor je dat je een mooie positieve test hebt!

hier nog steeds niet ongie... nog steeds krampen in de buik...
    jemig wat een onzekerheid toch.
    straks komt mijn vriendin.. en ik geloof dat ik toch haar mee sleur naar de kruitvat.
    ik kan niet wachten tot 16.00 uur hhhahahaha
    ben eigenlijk behoorlijk bang dat ik negatief test..

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oja, lees net dat je je ochtend urine kan bewaren?... f*ck ben net naar de wc geweest

hoelang kan je dat bewaren>?

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb eerlijk gezegd geen idee maar een dag moet toch wel lukken... zeker als je ff een dekseltje op t potje doet...

je kan proberen om je volgende plaje te bewaren je hebt kans dat daat ook nog evt.hcg inzit...

kruidvat testen gaan per 2 toch? dan is t t proberen waard:D

Deel Deze Pagina