Ik lees veel met jullie mee dus nu mag ik wel gaan reageren :-D Cilla; Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Succes bij de dokter, komt wel goed Ik ben zelf 6 dagen overtijd. In mei gestopt met de pil en had toen een hele korte cyclus van 18 dagen. Ik werd het toen begin vd maand en einde vd maand Sinds deze maand gaan voor het echie en ben dus de hele maand nog niet ongesteld geworden Gister was de test negatief met de dipsticks van de babyboomshop. Ik vertrouw die niet echt, hebben jullie er ervaring mee? Ik loopt vanaf een dag voor me NOD al met rare buikkrampjes en ik kan het geen ongi pijn noemen! Links onderin me buik en af en toe rare krampjes. Ook heb ik al een week vieze afscheiding, het is melkwit en loopt er echt helemaal uit. Heb zoiets nog nooit gehad! Pff word gek van die onduidelijkheid!
JOEPIE! ik heb net de test van clear blue gedaan.. had ik nog liggen van mn vorige zwangerschap. en hiep hiep HOERA! ik ben zwanger!
Super gefeliciteerd Pollewop! Ik hoop dat ik jullie morgen ook dat leuke nieuw kan brengen.... Duimen, dus... Groetjes, Nijntje
@ pollewop.. GEFELICITEERD! heb ik net een berichtje zitten typen over dat je misschien nog een test kan doen..(had het berichtje nog niet gelezen dat je zwanger bent) Dus dat bericht heb ik weggehaald.. Helemaal super joh! Geniet ervan! groetjes Brenda
gefeliciteerd jeetje al na 3 weken test je positief wauw ik word zelf helemaal nerveus van dit afgewacht.. geen last van vieze geurtjes of afschijding wel krampjes maar ja ...standaard... aaaah me vriendin zegt ik voel da tje zwanger bent haha maar ja die terleurstelling heb ik al zovaak moeten doorstaan
Ja dat is echt vervelend steeds die teleurstelling.. maar vorige week zei ook iemand dat tegen me. Ik zie t in je ogen zegt ze.. verzwijg je iets? ik zeg nee.. toen ze ook nog hoorde dat ik gestopt was met roken begon ze helemaal te gillen. haha! nou goed ik vind t allemaal nog onwerkelijk bij mn zoontje hebben we er 9 mnd overgedaan.. en nu eigenlijk de eerste keer raak. en maar 1x sex gehad! haha.. manlief is met bedrijf weggeweest. ma goed 1x is genoeg he! vanmiddag ff die pilletjes halen? hoe heet t ook alweer?
foliumzuur whwhwhha ennuh ja ik denk datik misshcien toch maar weer ga testen vandaag en anders volgende week maar weer pff zo jammer dit maar gefeliciteerd voor jou lieverd (K)
Nhene; Als ik iets zie dan is het een heeeeeeel licht streepje. Ik kan begrijpen wat je vriendin ziet, maar ik zie zelf niet zoveel. Watvoor test is dat die je gebruikt heb, van kruidvat? Misschien morgen nog een keer proberen, dan istie (als het een streepje is) donkerder maybe!
nou Nhene.. als ik een streepje moet zien .. zie ik hem heel licht, kun je niet nog een foto maken en proberen iets duidelijker?
Hoi allemaal, Ten eerste iedereen die positief heeft getest gefeliciteerd! Ik moet nog wachten .... erggg moeilijk, k heb nog geen ongi gevoel, maar voel me al paar dagen erg raar. Dan weer misselijk, warm/koud, slaap snacht slecht. Maar jah ik wil ook zo graag dat ik bang ben, dat ik het mezelf beetje aanpraat... maar wachten is zooo moeilijk, mijn cyclus in heel onregelmatig, maar op dit moment blijf de nog weg, das een goed teken. hopelijk blijft die een paar maanden weg nu! Kusss
hey meiden! ik lees al een tijdje mee bij dit onderwerp wat spannend zeg als je dat zo allemaal leest. nog 2dagen wachten om te testen, nog 1 dag, en dan hoor je dat iemand zwanger is, helemaal geweldig! Gefeliciteerd meiden! Ik moet helaas nog paar dagen wachten met testen. 4okt om precies te zijn. spannend dus! Kan bijna niet wachten, ik zit iedere dag weer te twijfelen of ik test moet halen maar die dingen gaan eraan als ze in huis liggen haha Voor de meiden die binnekort gaan testen: succes!
ok heb nog een foto gemaakt maar deze is nu natuurlijk al oud.. lag alweer ruim een uur in de prullenbak.