Wanneer zouden jullie een testje wagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Nhene,

Ik heb de foto's bekeken, maar kan op beide geen tweede streepje ontdekken. Misschien over een paar daagjes nog een keer testen?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Heb hem in negatief gezet en daar is ook niets op te zien.
    Sorry ik kan er niets van maken.

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @ pollewop GEFELICITEERD!

bij mij bij de dokter was alles goed was eigenlijk alleen een praatje:D

maar hij zei wel dat als ik zo zou blijven stralen dat iedereen het over een week ofzo zou weten hahahah

maar meteen vk gebeld 24 oktober me eerste echo zo spannend!

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hey

Ik wil jullie niet storen maar kom toch even hier omdat het over testen gaat... Weet iemand wanneer je eigenlijk kan gaan testen als je gelijk bent begonnen met klussen na de het stoppen met de pil?
    Want ik las dat het even kan duren voordat je ongesteldheid weer opgang komt...
    Dus kan je eigenlijk heel lang wachten tot je weer ongesteld wordt of misschien dan eigenlijk al zwanger bent..

Groetjes

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey shay01

welkom..!
    Als je gestopt bent met je pil kan je in feite meteen zwanger raken maar t is afwachten wanneer je kan testen omdat je de duur van je cyclus vaak niet weet..
    succes!

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik denk dat ik maar gewoon uit moet gaan van 28 dagen en dat ik daarna eens een testje waag als ik natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden...

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik zie ook niks hor :(

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik wil ook :(

9. brenda24

brenda24 Lid

11 sep 2008
    60
    0
    0
    verzorgende
    Helmond
    meiden,

de test van Kruidvat zelf is het duidelijkst.
    die heeft 2 vensters, 1 geeft aan dat je wel of niet zwanger bent en de andere geeft aan of de test wel of niet correct gewerkt heeft.

Groetjes Brenda

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @shay 01

je kan ook proberen te tempraturen als je temp iets omhoog gaat heb je meestal je ovulatie en die is ongeveer in t midden van je cyclus dan kan je ook uitrekenen wanneer je je nod hebt.. En dan test je met een paar dagen speling..
    Maar ik zag dat je al op dag 16 zit dus miss een ideetje voor volgende maand....

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen toch maar niet getest... mn zwangere gevoel is een beetje weg en ik heb geen zin in weer een teleurstelling... Als mn ongi nog niet gekomen is, ga ik zaterdag weer testen.

Groetjes, Nijntje

12. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Oh nijntje, wat balen voor je zeg..
    ik hoop echt dat je ongi weg blijft!
    ik duim voor je..

Nou ik heb vanmorgen nog 2 tests gedaan, kruidvat en nog 1tje van clear blue.. en allebei positief! Ik zei vanmorgen tegen mn man, als ik niet had getest had ik nu wel gemerkt aan alle verschijnselen dat ik zwanger was.
    Nou nou, ik ben misselijk zeg! poe..
    Heb ik bij mn zoontje NOOIT gehad.
    en honger..!.. heb net 10 weken sonja bakker achter de rug -13 kilo..
    dus laat maar komen die kilo's! haha!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik hoop ook dat mn ongi wegblijft natuurlijk... Heb vannacht wel gedroomd dat ik ongi wordt, hoezo er mee bezig zijn?

@ Pollewop: echt super zeg! Ik hoop ook dat ik volgende week kwaaltje krijg ;)

Groetjes

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @nijntje..
    Komt t vaker voor dat je zo lang overtijd bent? zo niet waarom ga je dan niet naar de HA. Miss kan je dan een bloedtest krijgen ben je meteen van alle onzekerheden af, t lijkt me zo balen als je niet weet waar je aan toe bent...

Sterkte meid en ik leef met je mee..

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

same here nijntje maar ik kan zo ie zo niet toegven aan alle verschijnselen.. denk elk uur nu word ik ongie... maar nee hoor
    geen eens een druppel... testen zo negatief als maar kan....
    nja ik voel me niet zwanger ...
    wil het wel te graag... pff vermoeiend hoor dit

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Voordat ik aan de pil ging had ik altijd een super regelmatige cyclus; altijd 28 dagen. 4 Juli ben ik gestopt met de pil en heb nu 2 verschillende cycli gehad; 31 en 24 dagen. Ik heb mijn banner ingesteld op 24 dagen (misschien niet heel slim, maar je wilt het zo graag). We hebben rondom mijn vermoedelijke ei flink geklust, want ook de 31 dagen zouden kunnen. Ik moet morgen ongi worden als ik uitga van een cyclus van 31 dagen, dus misschien was ik afgelopen zaterdag nog te vroeg. Ik wilde dus eigenlijk vandaag testen, maar durfde het niet zo goed aan. Woe, do en vrij moet ik werken dus dan gaan de dagen toch al wat sneller. We zullen zaterdag zien en anders ga ik volgende week ff naar de HA, want ik voel me al twee weekjes niet fit (moe, misselijk, geen honger enz.)

@Nhene; jij heel veel succes met wachten... misschien is het juist een goed teken als je denkt dat je niet zwanger bent

@ Cilla24; lief dat je aan me denkt!

Groetjes

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Nou wij hebben het aan beide oma's verteld..
    Ze waren zo blij ! ik had een fotolijstje met daarin het bekende gedicht : je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, in juni wordt ik geboren , mag ik in dit lijstje dan misschien?
    En daarbij had ik een ehboppassen pakket gedaan..

Zo leuk !

En hoe is t met testen gegaan?(deze vraag is voor iedereen die nog in onzekerheid zit)

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    GOeiemorgen,

Pollewop; WOuw! Geweldig! :-D :whistle: Gefeliciteerd. Ik had je nog niet gefeliciteerd toch? :rolleyes:

Cilla; had ik volgens mij ook nog niet gefeliciteerd. Ook super gefeliciteerd meid. Ga je maar lekker zwanger voelen ;)

Pfff hier nogsteeds niks. Ik heb last van mijn borsten en had al een stom vermoede dat ze een stuk groter/steviger zijn. Ik voelde gister in mijn tepels en achter mijn tepels voel ik die melkklieren zitten. Ik weet bij mijn vorige zwangerschap dat ik dat ook had alleen waren ze groter. Pfff meiden, ik weet het niet meer. Mijn lichaam zegt vaak genoeg zwanger maar testen blijven van niet zeggen :(
    Zaterdag ga ik weer testen (een week na de andere test) Bij onze klein meid kwam ik na 8 weken erachter en toen had ik dus echt last van kwaaltjes, daarvoor eigenlijk niks. Ik hoor dat veel vrouwen na 2/3 weken pas positief testen. Ik wil het nu weten! Misschien dat ik bij deze ook pas bij 8weken ergens last van ga krijgen :(

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik geef het op! ik heb vandaag weer getest...nou wie wil er meekijken wnat ik zie er weer vrij weinig in... nog steeds geen nod... bloedtest duurt zo lang nog pfff

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier ook nog geen ongi te bekennen... erg spannend hoor

Deel Deze Pagina